• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • baver

tx2 och tizia, ha det fantastiskt imorgon, jisses vad tiden tickar för oss alla nu..

ska pyssla programhäften när blixten somnat. börjar komma på massa småsaker som måste fixas, usch stress stress

ha det gott i solen!

• Tx2

Nu skall här bara slappas och njutas!
    Varit i festlokalen och ställt iordning allt och storhandlat. Nu är det bara att flyta med och släppa kontrollen.

Vi ses imorgon!

• Danielaa

Tx2: STORT LYCKA TILL!! Till er båda! Ses imorgon, ska bli såå himla kul å äntligen få se dig som brud!!
    Missade nog den där söta, snygga kille som hämtade kläder... Men va "en annan" där som provade å chockade med klädvalet som va RIKTIGT snygg...

Tizia: STORT LYCKA TILL till er båda oxå! Hoppas allt går jättefint för er!

Baver: Hoppas de blir bra me festprogrammen! Får vi se smakprov? *nyfiken*

Ses imorgon, några av er! Puss å kram

• hummle

tx2: ja nu gäller d imorgon då önskar dej/er massor m lycka till imorgon o er många fina minnen. förhoppningsvis kommer jag o tittar på er annars hoppas jag på massor m bilder i efterhand.
    massage på söndag, kan d bli bättre?!

tizia: lycka till, till er m tänk imorgon så blir du fru...

danielaa: visst e d snyggt m frockcoat! håller helt o hållet m.

baver: STRESSA INTE!!! o spännande m festprogram önskar dej en pysslig kväll då

kan jag pingla nån av er tjejer, som skall på tx2s bröllop imorgon, om jag tittar förbi?

• Äntligen 090822

inte många timmar kvar för morgon dagens brudar tjohooooo

Så underbart!

Tizia hoppas ni får en helt underbar dag!!!

Tx2 ska bli super att få se dig imorgon som brud!!!!

ang frockcoat så har min blivande det med *dreggel*

Sitter och pysslar lite... tänkte fixa naglarna men vi får se..

Nicci tack för en hel dag på freeport idag Smurfen tjatar om Dig Bilen och "Anton"

puss flickor

• Danielaa

Äntligen: Naglarna ja, har suttit me dom "halva kvällen", måste ju va fiiin imorrn! Köpt en SUPERBRA "penna" som man "målar" under naglarna istället för å "lacka" på de vita som man ofta gör me manikyren... Har såklart funnits "alltid" men jag fick för mig å prova nu... *Tipsar tipsar* Enkelt å så snyggt!
    Hitta ni nåt kul på Freeport då? Hade ju oxå tänkt komma förbi men blev massa annat vi va "tvugna" å grejja me idag...

Nån mer än jag som e lite nyfiken på tankarna som rör sig i huvudena på morgondagens brudar?

• skille

i dag skjer det! lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tx2

Wihiii!

Ha en underbar dag Tizia och din man! Glöm inte att andas, njuta och släpp kontrollen. Det blir en strålande dag.

I tankarna finns ett lugn Blev jättenöjd med dukningen och dekorerandet igår och släppte kontrollen kl fyra igår. Nu finns mest funderingar på hur fasiken blir man snygg på bild?! Och hur skall valsen gå. Borde jag kanske öva på mitt Ja? Och hur skall jag orka hela kvällen (morgonpigg som jag är)...

Snart ses vi!
    Puss på er!

• Äntligen 090822

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Idag sker det Tx2 och Tizia

Jippiiieeeeeee

Allt kommer gå som smort Tx2 I promise you!! Vacker kommer du vara och bilderna kommer bli strålande, Peter är super, och ni T och du är så fina ni två till sammans, Blir strålande!!!

Ses senare idag flickor, ngr av er!

PÖSS

• SweetSun

idag snäller det tx2! Och underbart väder ser det ut att bli!
    Ska bli så kul att få träffa er alla =P Och att få se tx2 som brud, det ska bli kul, men kommer att göra mig nervös inför mitt eget

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!