• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • skille

da er kaken bestilt da gjenstår bare å finne noen sm kan hente dem på den store dagen. Inn og utgangsmusikk er i boks og godkjent av kantor. whee ahr som mål å være helt ferdig den helgen myrmor gifter seg slik at jeg kan nyte den siste uken

• Danielaa

Skille: Men, va e de för galen katt då!? Obehagligt...
    Kul me tårtan beställd! Gottgott!

Angelica: Men eller hur sportslig chans ja? Säg bara till om jag kan hjälpa till på nåt sätt, vare sig de gäller catering eller annat... Ni andra oxå självklart!
    Ska maial över bilderna jag tog från bröllopet, bara jag får in dom i datorn ikväll!

Hummle: Aah mysigt å pyssla tack-kort! Vill absolut se smakprov sen!

Sweetsun: Kul me samtal me vf, hoppas de går som ni vill me texter osv...

Nu ska jag snart iväg å hämta mina SB-bilder!! (på skiva då men iaf...)

Puss å kram!

• Teapot

hummle, så spännande med tackkorten! Hoppas vi får se ett smakprov Säg till om du behöver pysselhjälp!

Angelica, heeeelt hopplöst kan det väl inte vara att få ihop mat!? Kanske för det priset, men så himla mycket dyrare ska det väl inte behöva bli. I värsta fall får du anlita oss, jag gillar iaf att laga mat! Du ska se att allt ordnar sig *krama*

Skille, så härligt med tårta och musik i kyrkan fixat! Du ligger bra till, verkar vara en bra plan att kunna njuta sista veckan

Daniela, spännande med SB-bilderna! Tycker fortfarande att ni är himla modiga allihopa som fotats...

• Äntligen 090822

hej hej

har fåt en tid med göteborgs restaurang sola på onsdag nästa vecka *glader* de kan vår dag och de har bra priser och massa gott på sin sida, hoppas bara att vi kan få blanda en meny utan att det blir för dyrt! Sen har jag tre kort till att spana på!!

Tack teapot att du kan tänka dig att laga hoppas det inte ska behöva bli så *puss*

hummle, ta och sätt dubbel häftande tape på baksidan fotona, skriv ut all text utan era signaturer å datorn, det kommer vi göra!

• Danielaa

Hummle: Aaaah, va snygga era tack-kort kommer bli!
    Hihi, Peter va så snäll å lät mig tjuvkika idag...

Behöver lite hjälp tjejer! För de första, ni som sett bilderna, å fortfarande (?) kan se.. Vilka jag ska använda!? Å sen vilken storlek...?
    Peter tyckte jag skulle ta 20x30 (typ A4), känns dom "lagom" Baver? Annars va alternativet typ A5, alltså hälften då... Va tror ni?

Skulle ju träffat Baver idag oxå, skulle ju bara hämta bilderna först... Men nää då... Caspher kräktes ner halva bilen å ligger nu me hög feber... Varm som en kamin...! Lille prinsen min...

Nu ska jag försöka kika lite själv iaf bland mina bilder!

Puss å kram

• Danielaa

Angelica: aah skönt att de ser ut å ordna sig me maten! Va har ni tänkt ha där ifrån då? Kan man kika hemsidan...?

• Danielaa

ÅÅÅH, vår nya FRU är ju online oxå!!

• Tx2

Nu är jag hemma igen och är fru!
    Slappat, pussats och solat.

Tusen tack för att ni var med och förgyllde. Dessvärre hann jag inte umgås så mycket med er. Men det är väl dessvärre så det blir på ett bröllop. Hoppas att ni hade det bra och kul.

Jag vill gärna oxå ha bilderna som ni tog.. Nyfiken på hur det såg ut.

Hummle, du var grymt snygg i håret! Och jag blev väldigt glad att se dig på vigseln. Tack för att du kom.

Sorry Danielaa, självupptagen som jag har varit så har jag inte hunnit kika på bilderna.

Angelica: Du kan få uppgifter om vår kock om du vill, vet dock inte vad han tar, inte fått räkningen än.

Bra plan Skille att vara klar tidigt. Och stackars Don. Måste varit en katt som inte var helt frisk.

Sweetsun: Nog inga problem att få honom att läsa det ni vill. Han fixcde ju vårt, även om han betonade lite tokigt och la till lite eget. Men bara charmigt.

Carolina: Oj, redan tio veckor. Det går undan.

Myrmor: Självklart kan du få tips och låna saker. Bara att säga till.

Teapot: Sorry, insåg nu att jag missat att svara på ditt sms, var på väg att ta en promenad till frissan och dagen blev ett enda "jag skall bara.." Tuse tack!

Tizia. Grattis! Hoppas att ni hade en lika bra, kul och underbar dag som vi hade. Och att du kom ihåg att andas och njuta! Ha det härligt i italien.

Nu skall här ätas tårta, dricka bubbel och öppnas paket. Puss på er!

• Danielaa

Tx2: Aah låter som ni haft å har de härligt! Mysigt å öppna paket å dricka skumpa å tårta....!
    Vi fick se så mycke av dig ändå även om du inte "hann umgås"! Jättelyckat allting från vigsel till fest å ni va såå fina...!
    Förstår att du inte hunnit kika å att du vart lite "självupptagen", du har ju lixom giltigt själ...
    NJUUUT av tiden som alldeles NYGIFT!!

• J D

Grattis Tx2! (Ville vänta med att säga grattis tills du var tillbaka . Låter som att ni hade en underbar dag!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!