• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Teapot

Härligt med familj som ställer upp så! Vi kommer också få en hel del hjälp, men det känns ändå som att allting blir dyrare än vad vi har tänkt... men vi förtränger det

• skille

Jeg må bare fortelle noe... Det er så komisk...
    Mens aAndreas er bortreist snakket vi sammen på telefon, og jeg måtte legge på fordi jeg måtte ropepå elgen på do.. Andreas kommer hjem og lager midag til meg og det samme skjer.... Så er vi hos VF og i det vi går ut fra forsamlingshjemmet merker jeg at ejg blir sikkelig dårlig, og i bilen er det frem med Don sine bajse pose og rope på elgen igjen... A tuller og mobber meg og sier at jeg ikek vil gifte meg fordi jeg alltid kreks når det har noe med han å gjøre... haha

• Äntligen 090822

halloj

smyg surfar från jobbet hehehehe

Härligt med budgetar som ligger under, vi har också lyckats med det än så länge men nu med ny mat leverantör så är vi lite oroliga....

Tx2 super fin bild!!! Han har säkert lagt in den bara för att retas!!! Så du ska maila som en tok o vilja ha era bilder... han har haft fullt upp med dina Bridezillas vänner så han vet att vi är galna, så jag tror att han jobbar så snabbt han kan!
    Ska spana i ditt galleri...

nej får väl jobba på det sista

kram

• Teapot

Skille, låter inte helt lätt att vara gravid. Men kroppen kanske kan känna av att det är något riktigt stort och viktigt på gång så att bröllopsdagen blir en fantastisk må bra-dag för dig? Hoppas på det

Angelica, så det löste sig med mat från restaurangskolan? Toppen i så fall!

Är såååå segt på jobbet just nu. Så jag känner mig extra bröllopstokig och surfar bara runt på sånt jag inte borde under arbetstid

• hummle

sweetsun: vilken svärmor

tx2: ännu fler fina bilder på din sida och hos peter. du vet dom säger ju "den som väntar på nått gott" o jag lovar du kommer bli så nöjd m bilderna från peter.

skille: nä usch o fy, tänker på dej. hoppas som teapot på en må bra-dag för dej den 23 maj.

ja o mina tack-kort IGEN!!! (vikt kort)
    framsida: TACK i nån fin stil o stämpel som funnits m genom d hela.
    vänster insida: själva tacket som blir personligt till samtliga.
    höger insida: kortet
    baksida: ett stycke från VÅR låt lr något annant fint o möjligtvis adressen t hemsidan där flerbilder kommer finnas.
    vad tror ni?
    har skrivit alla tack på datorn men personligt o så skriver vi under med våra namn. blir d tråkigt?
    ska göra allt ikväll nu när mannen kommit hem till speciella gäster blir d även en skiva m bilder samt musik...

nä nu ska jag ut i regnet IGEN...
    KRAM

• Äntligen 090822

hummle låter som ett toppen kort!!! ME LIKE!!!!

• Teapot

hummle, låter verkligen som en kanonidé med korten! KÖR PÅ!!!

• Danielaa

Hummle: Låter verkligen toppen me korten!

Skille: Haha, Andreas måste ju känna sig mycket uppskattad just nu!

• skille

Det er hans feil at jeg har det som jeg har det. jeg ahr ikke puttet noen av mine kropsdeler inn i han på den måten han har gjort med meg. Og da får han ta konsekvensene! hehe

• Danielaa

Skille: Hahaha, bra förklaring på de hela!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!