• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Äntligen 090822

BAVER idag blir ni man och hustru!!! Tamtamtadaaaam Underbart, hppas ni får en strålande dag.. jag missar ju också att se er live men hoppas med på en MSN bild från någon av de som är där!!!

• skille

Baver GRATTIS! er litt avis

I går sprengte jeg vårt budsjett totalt! kun det beste for min beste.. Fikk ett spontant innfall som Angelica kan bekrefte.. kjöpe en kolkke Andreas har villet hatt men syns var for dyr.. hehe så nå er vi 20 000 over budsjett hehe

• Äntligen 090822

hehehe... jag är vittne ...

skille skrev 2009-05-09 08:54:08 följande:
    Baver GRATTIS! er litt avisI går sprengte jeg vårt budsjett totalt! kun det beste for min beste.. Fikk ett spontant innfall som Angelica kan bekrefte.. kjöpe en kolkke Andreas har villet hatt men syns var for dyr.. hehe så nå er vi 20 000 over budsjett hehe
  • Myrmor

Grattis maastricht!!! Så ledsen att jag inte kan vara där och se er . KRAAAM!!

• Teapot

Timmarna tickar baver, snart snart snart!!! Ska bli sååå mysigt att få spana in er

Sweetsun, underbar ring!

Hämtade ju också ut min ring igår, blev helt nervös när jag stod hos guldsmeden och provade. Men den är såååå fin!! Är supernöjd! Även om första tanken var att den kunde allt ha fått vara lite bredare... men jag älskar den Finns bild i galleriet!!!

Vilka ser jag på bavers vigsel idag? Träffas utanför?

• Teapot

skille, tiden ligger i din inbox

Och glömde ju säga något om A's klocka... kan han bli annat än nöjd!? Spräng budgeten du bara, det gör vi också

• hummle

teapot: vilken fin ring, nu e du oxå m bling (hahaha vilket kasst rim d blev)

skille: ja ibland e d ju värt att spränga budjeten, du får lära mej spränga o som teapot säger, kan han bli annat än nöjd?!

• Teapot

Tack hummle älskar att vara med bling. Så synd att den ska ligga undanstoppad i sju månader bara...

• SweetSun

jag funderade på tiden med, pratade med danielaa om att komma, men som sagt vilken tid?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!