• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Äntligen 090822

Baver har varit fru i rätt många timmar nu härligt!!! Fått se en filmsnutt och två bilder... ser underbart ut och vacker som en dag var du Baver (stilig make med så klart)

alla bröllops foton och annat gör att det känns vääääldigt långt till augusti.... *suck*

Hade våran date här i lördags med de som är extra inblandade i vår stora dag, träffades 14 och satt till 1730 så det var lyckat!!! Tom grabbarna var riktigt på G och spånade och hade tankar
    fått lite mer JA till våran inbjudan så nu är vi väl ca 10 pers

Idag ska jag till Dr och se vad som händer med mitt liv och jobb, vi skulle haft ett möte innan detta med jobbet men jag verkar vara bort glömd .....

Hoppas på att få hämta mina SB bilder nu i veckan, spännande att se dem "live"...jag mitt nöt som ska scrappa alla fotona har lite att göra

hoppas att alla har en super måndag vad ni än gör!

• skille

NÅ har vi sett babyen:) det var drit kult å se hjerteslagene. A hadde en liten tåre i øyet hehe

• Äntligen 090822

härligt att få se den lill* smul*n så otroligt coolt!!!

skille skrev 2009-05-11 10:31:36 följande:
    NÅ har vi sett babyen:) det var drit kult å se hjerteslagene. A hadde en liten tåre i øyet hehe
  • SweetSun

jag och den blivande har snackat barn ett tag nu, och det blir troligen att börja jobba på det till hösten Han är verkligen taggad och jag är helt för. Det är spännande!

• Danielaa

Baver: Så otroligt vacker du va i lördags! Å maken va så stilig! Tårarna bara rann! Så vackert allting!

M2009: Aah, låter ju som du mår toppen nu! Härligt å hröa! Å massa nya grejjer, spännande!

Skille: Aaaah så mysigt!!

Sweetsun: Spännande me tankar på barn! *Minns när vi började prata innan Caspher...*

Angelica: Uscha låter inge vidare å ha möte oim ens framtid på de sättet... Hoppas allt går bra gumman! *Håller tummarna*

Hummle: Kul å de kändes bra å komam tillbaka till jobbet! Klart man blir ju så trött när man inte e van å jobba...

*Kikar på Tepots ring!*

• Äntligen 090822

Nu ska jag ta mig till Dr... håll tummarna hade värsta ångest attacken i går så jag är lite spak fortf...

Snygga ringar i gallerierna!!! !!!

• Teapot

Skille, men så mysigt att få se bebisen! Längtar till den dag vi också går i väntans tider

Och Sweetsun, då är ni där snart!

Tack alla ringtittare, så kul att fler än jag tycker min ring är fiiiin

Hummle, du ska se att du kommer in i jobbet snabbt. Du är klok du, som startar upp i god tid!

Angelica, lycka till hos doktorn. Håller tummarna för att allt går bra.

Daniela, fått någon klarhet i tårteriet som krånglade?

Började skriva ut adresser till kuverten som inbjudningarna ska ligga i igår. Blev riktigt tjusigt om jag får säga det själv! Så det får bli veckans projekt, att få ordning på kuverten Om en månad skickar vi ut inbjudningarna!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!