• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Äntligen 090822

Hej flickor!

Ett nöje att hjälpa dig Nicci!! Blir farligt bara om vi ska äta SoHo lasange varje gång vi ses

Sweetsun förstår att ni inte vill vara sjuka huha mig, whiskey, honung och varm mjölk.... drick o sov

Form nästa vecka så börjar jag jobba 50%... blandade kännslor... men det blir väl bra...

NU ska jag klä och se till att SMurfen får i sig mat...

Sen vid 12 så ska V o jag träffa restaurang folkent håll tummarna att vi gillar dem och de oss

• Tx2

Sweetsun: Int ekul när kroppen strejkar. Tänk på att det inte behöver vara helt perfekt. Ni får varandra på lördag!

Skille: låter inte kul att inte få sova på nätterna.

Håller tummarna Angelican att det går bra med resturangfolket, annars är det bara att hojta så kan jag kolla med min mästerkock.

Wihiii, har fått mail om att bilderna är klara!!! Synd bara att jag inte har någon tid över idag. Hoppas tobias kan hämta dem och jag hinner titta på dem idag.

Myrmor: Korgar, sjal och nål (plus stålmannendräkt) är med idag.

• Äntligen 090822

Tjohoooo!! !! !! Att era bilder är klara Vill se dem
    Jag kanske kan fixa dem annars om Tobias inte kan!

snu ska smurfen til Dagis!!!

• Teapot

Tx2, sjuuukt roligt klipp du hittat Pirrigt med fotona! Förväntan, förväntan!

Sweetsun & Skille, sov och kurera er! Hoppas verkligen ni får må bra på era dagar.

Angelica, hoppas det går bra med jobb och allt. Spännande med restaurangfolket, blev det a match made i heaven!?

• Danielaa

Sweetsun å Skille: Uscha för å va hemma sjuka... Ligger hemma genomförkyld idag oxå...! Kom hem igår å trodde jag skulle svimma på fläcken typ... :-/

Angelica: Kommer säkert gå bra med de 50%! Ta de i ditt eget tempo, å går de inte så går de inte, då får ni backa lite igen...
    Hoppas de går bra me resturangfolket!!

Tx2: Ååååh va roligt me fotona!! Nyfiken! Ni kommer säkert bli jättenöjda! Peter sa igår att de va MASSA bilder! Så kul!

• skille

du fikk vel en overdose av peter...

• SweetSun

Tänkte jag skulle vara så duktig och bränna klart skivorna idag då.. men det bara jävlas med mig så nu är jag så förbannad att jag skulle kunna döda nån!
    Ska det vara så svårt att få bränt en skiva med låtarna i rätt ordning??? datahelvete kastar om låtarna så allt blir fel!

• Danielaa

Skille: Haha, så man blir förkyld, hängig å svimfärdig av den sortens överdos?

Sweetsun: Aah, jobbigt.. Har inga bra tips alls, har gjort otaliga försök att bränna ut Tx2´s bröllopsbilder på skiva till dom men kan meddela att de hittils har gått ungefär som *INTE ALLS*... Sååå.. Tror min köra m2b får hjälpa mig me de nu!

• Danielaa

Skille: Jag har FORTFARANDE din film hemma!! Jag har glömt ta me den sååå många gånger nu så nu får ni börja påminna mig inför våra dejter! Har ju legat här i ett par månader säkert... *skäms*

• Danielaa

Jag igen...

Pratade me Astrid här i em, vårt senaste FRU-tillskott! Dom hade precis kommit hem från honeymoonen å hade haft de jättebra!
    Hon har ingen tillgång till dator just nu tydligen, men uppdaterad lite om läget inför helgen osv...

Åså har jag pratat me vår vigslpräst idag oxå!! Jag som va sååå orolig för att han inte skulle tycka om våra idéer kring vigseln me hur vi ska gå in osv... Hans enda kommentar va ett glatt "Men, ooh så trevligt!" *Lycklig*

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!