• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Äntligen 090822

Hysterisk ångest laddad bridezilla.....
    Vi har längre ingen kock
    H*lv*t*s j*vl* sk*t.......

Kul vad kan vi få tag på för bra billigt nu då *lipar hysteriskt*

Flåt var bara tvungen att gnälla

• Danielaa

Angelica: Neeeej! Va har hänt? Hoppat av? De ordnar sig gumman, såklart! Ni vill inte catera...? Kanske e billigare...? :-S Va hade ni för ung kuvertpris innan då? Tänkte om man kunde hitta några bra alternativ...

Carolina: Mysigt me dop! Ska faktist på dop på söndag, min guddotter ska döpas!

• hummle

tizia: GRATTIS GRATTIS GRATTIS! till er oxå naturligtvis. ska bli spännande att få se kort o höra allt om dagen.

carolina: 10 veckor redan ja d e mkt planering m både dop o bröllop men spännande.

äntligen: nämen hallo, vad har hänt här då? bara avbokat? förstår oron/ångesten *kramar om*

• skille

I går skjedde det noe kjempe hemskt. Noen av dere har jo sett min lille elskling Don og vet han er totalt skjønn.) I går var vi ute på promenad med A sine foreldre i onsala. Når vi er ute å går møter vi en katt og vi lar Don gå på motsatt side av katten slik at vi er i mellom. Vi var veldig sikekr på at katten kom til å flytte seg men nei da, den står midt i veien skyter rygg og halen rett opp. Etter vi ahr pasert katten følger den etter oss... Den kommer veldig nære og kaster seg opp på ryggen til Don... Psykopat katt, INGEN kødder med min hund. 100% uprovosert angriper katten Don blir livredd og den lille babyen tør ikke engang å se på katten. Hunden som alltid unngår slike situasjoner gjør allt riktig men blir alikevell angripet. Og katten vil jo ikke slutte men fortsetter å angripe inntil A sparker av katten. Men Det får ikke katten til å forsvinne så jeg kaster min jakke på katten for å skremme den. Og det funker heller ikke. til slutt tar jeg med Don sammen emd foreldrene til A og får fort mot huset dems mens A står igjen for å forhindre katten i å følge etter. KATTER ER SKADEDYR og burde blitt vært i koppel. Jeg har aldri likt katter men nå skal jeg begynne med katte jakt. Kommer det en katt inn i min hage er katten dø.... INGEN kommer hel fra å terrorisere min familie da dør de!. hehe

• SweetSun

men usch skille! vad var det för sorts katt!? Jag älskar ju katter (har ju fem..hmr..), men såna här är ju läskiga! troligen nån vildkatt kanske? Vildkatter kan vara väldigt aggressiva, men att attackera en hund? Jösses!

• SweetSun

jo vår vf ringde igår så vi ska ha vigselsamtal på onsdag! Spännande! Hoppas han går med på att läsa alla texter vi hade tänkt oss...

• skille

Tror ikke vildkatter har halsbånd..... Alle katter skal dø!

• Teapot

Angelica, fyyy vad trist med kocken Men det är klart det går att lösa, vi får hjälpa dig att söka med ljus och lykta efter en annan lösning. Österkök i Sävedalen ska ha bra och prisvärd catering har jag hört t.ex.

Skille, vilken läskig katt ni stötte på Tur att du har sån fin hund som reagerar som han gör iaf.

• hummle

skille: stackars Don råka ut för sånna hemskheter

ÄNTLIGEN ska jag få pyssla tackkorten, mannen min e på jobb i norge. skulle vart där förra veckan men fick sjuta på d t denna vecka istället. så jag ska roa mej m tackkort, ny bok o tjejsnack över tele under denna veckas kvällar. funderar på om tacken bör vara handskrivan, tror d men jag har sån kass hand stil så jag hade vart glad o slippa. sen hur ska jag festa korten? fotohörn lr annat?

• Äntligen 090822

hemska katten SKille, låter nästan som en rabies smittad psykho katt!
    Jag är en riktig katt människa men sådana katter gillar jag inte! Stackars Don "Anton" där är han ute o går o så kommer en sket katt o bara attakerar......

Vår kock, det var min systers sambos pappa fr Uppsala, han har haft Catering firma, har detinte längre men han gör gärna speciella jobb. Nu är det så att han hänger på en lös tråd vad gäller sitt jobb (som för många i dessa tider) och han vet ej förens i juli hur det ser ut, får han gå måste han söka nytt jobb, och att mitt i ett nytt jobb begära ledigt 5 dagar, är ng inte så populärt, så han vill avsäga sig nu så att vi har en sportslig (öööhhh NOT) chans att hitta ngn ny...

Med honom som kock och med många olika rätter till buffeén och plock till bubblet skulle det inte gå på mer än 250.- per huvud för maten... Då hade vi fått en stor fin buffeé...

men nu är det kört...

*lipar hysteriskt*
    har mailat Gbg restaurang skola (ej burgården) har fått tips på två andra med referenser jag kan hälsa från...

vi vill ha ngn duktig som kan ge mkt bra mat till ett bra pris...

sorry gnäll igen *lipar lite till*

Har inboxat ngr av er, ni som fotade under Tx2´s vigsel, maila mig gääääääärna om ni har lust.... Pöss i för väg

Ska väl ta och göra ngt vettigt, har suttit o chattat och valt ut SB bilder som ska framkallas....

kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!