• hummle

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

baver: va skönt att du e lugnare m klänningen nu. ta ett djupt andetag o andas ut långsamt, visst hjälpte d

nämen ärligt tjejer, stressa inte. oroa er inte för mkt. lite av allt e bra men för mkt av allt skapar kaos. snart står ni där o säger ja, ni kommer bli man o fru WIIII. o dagen kommer vara helt oförglömmlig, fylld m känslor o ge er minnen ni sent kommer glömma.

teapot: va skönt att d kändes så bra m frisören

tx2: otroligt snabbt m ringarna, skönt så har ni en sak mindre att lösa så här på sluttampen. många bitar som faller på plats nu toppen. klänningen hämtad, så nyfiken på att se er. 10 dagar kvar

ska lägga mej o ta igen mej snart här, försöker på apotekets mediciner o hoppas på att d tar...

KRAM på er

• hummle

molly: aerius e d tablett? jag käkar kestine o har även inhalator m nån rätt ny med. men behöver nu ögondroppar o nässpray men vet inte vilken jag ska testa på här (d ögondroppar jag hade gjorde ingen förändring ). nått du testat o kan rekomendera?

• hummle
    molly10 skrev 2009-04-22 12:35:47 följande:
    Aerius är piller. Jag tycker Nasonex, ett halvnytt nässpray med lite kortison, är mycket effektivt. Bland ögondroppar är Tilavist favoriten, gulfärgade som man INTE ska få på vita kläder för det går inte bort, det svider till när man droppar i dem, men ack så effektiva. Har en väldigt värdefull känning till en Öron-näsa-hals-läkare som har bra koll på effektiva moderna mediciner.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TACK molly ska kuta ner t apoteket för d e receptfria va? annars får jag mejla allergologen där jag annars går tack igen

O sorry tjejer för detta högst OT inlägget, lr ja d senaste men d e pissigt o må kasst.
    vilka tider e d ni gifter er tjejer? jag ska börja jobba nu så smått vissa helger, därav frågan
  • hummle

äntligen : vi hade bibeltexter. 4 månader! d går undan nu
    kul m bilderna o att ni e nöjda.

tx2: alla har vi våra nöjen spännande att få programmet spikat, lycka t

nä nu ska jag sortera lite bröllopsbilder som jag ska visa senare här för ett par bekanta. SKOJ!

• hummle

8 DAGAR KVAR!!! håller koll på nedräkningen nu tx2 o tizia
    ifall om ni själva skulle ha missat d ASG

TACK för igår tjejer
    E somnade påväg hem o idag sa han att "ni pratar hela tiden!" hihi. men han tyckte d va roligt spec o fika vilket mina kids ÄLSKAR, undrar vart d fått d ifrån?!

tizia: tjata? nääärå känn inte så nu har jag ett ansikte till ditt nick oxå villket aldrig e fel. väntar m spänning på bröllopsberätelsen sen.

då blir d stan hela dagen imorgon m shopping o så pysslar jag tackkorten i helgen vilket ska bli skoj.

ha en fin helg alle sammans *vink*

• hummle

7 dagar kvar tx2 o tizia

kan tyvärr inte haka på nästa vecka mannen e i noge o jobbar, kommer hem torsdag.

må gott i solen alla

• hummle

Ja här verkar d som att ALLA har pejl på läget

har läst litegrann men ja ni vet pollenet o alles. bör vara inne för o inte utsätta mej men d e ju inte lätt m 3 kidz som inget annat vill än UT.

tx2: 3 DAGAR ja o VEM behöver listor när man kan roa sej m annat skoj o ALLT ordnar sej d gör d.

tizia: spännande m fyrverkerier. 3 dagar för er m

danielaa: kul m en syrra t. o gympa pjuks funkar d m, barnen hade svarta tygskor? m vita drakar på

myrmor: ser framför mej, mor o dotter glada som få trippandes i sina guldiga pjuks

har ni väsk planer för saker ni bör ha o inte kan vara utan på dagen B?

NJUT!!! alla alla maj-brudar.nu e d inte många dagar kvar som ungmö. snart snart snart e ni FRUAR

KRAMAR

• hummle

2 dagar kvar!!! tx2 o tizia, spännande.

tx2: d lät som en utmärkt lösning för att få bort stress, mer massage åt blivande fruar

• hummle

tx2: ja nu gäller d imorgon då önskar dej/er massor m lycka till imorgon o er många fina minnen. förhoppningsvis kommer jag o tittar på er annars hoppas jag på massor m bilder i efterhand.
    massage på söndag, kan d bli bättre?!

tizia: lycka till, till er m tänk imorgon så blir du fru...

danielaa: visst e d snyggt m frockcoat! håller helt o hållet m.

baver: STRESSA INTE!!! o spännande m festprogram önskar dej en pysslig kväll då

kan jag pingla nån av er tjejer, som skall på tx2s bröllop imorgon, om jag tittar förbi?

• hummle

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    jag fick bevittna JAet mellan tna
    du var så otroligt vacker måste jag säga Tx2 klänningen, håret, blommorna ja ALLT...
    det var väldigt romatiskt o fint när man såg er komma ner mot själva vigselplatsen. du såg så otroligt lycklig o avslappnad ut.
    STORT TACK att jag fick komma, en ära för mej.

STORA KRAMAR FRU!!! Tx2

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!