• hummle

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

tizia: GRATTIS GRATTIS GRATTIS! till er oxå naturligtvis. ska bli spännande att få se kort o höra allt om dagen.

carolina: 10 veckor redan ja d e mkt planering m både dop o bröllop men spännande.

äntligen: nämen hallo, vad har hänt här då? bara avbokat? förstår oron/ångesten *kramar om*

• hummle

skille: stackars Don råka ut för sånna hemskheter

ÄNTLIGEN ska jag få pyssla tackkorten, mannen min e på jobb i norge. skulle vart där förra veckan men fick sjuta på d t denna vecka istället. så jag ska roa mej m tackkort, ny bok o tjejsnack över tele under denna veckas kvällar. funderar på om tacken bör vara handskrivan, tror d men jag har sån kass hand stil så jag hade vart glad o slippa. sen hur ska jag festa korten? fotohörn lr annat?

• hummle

baver: 4 DAGAR KVAR!!! tamtammtadam

teapot: tack för erbjudandet om pyssel-hjälp än så länge har jag inte tagit mej i kragen. vill ju att d ska bli super så jag måste ha lite inspiration. själva tacken har jag skrivit iaf nu e d bara "skalet". va KUL m hemsida, hoppas man får kika sen.

äntligen: nu håller jag tummarna för er att ni får t d m kock o mat t bra pris. tack för tipset om tejpen har nog nått sånt liggandes här bland mina pysselsaker. smart m text utskriven o bara skriva signatur sen me like

danielaa: stackars liten då hoppas han e bättre idag. angående storlek på korten så hade jag nog valt a5 (13*18 som vi har på våra tackkort) lagom stort/litet tycker jag.

sweetsun: jätte kul att få ett ansikte på ditt nick

tx2: låter som en helt underbar dag fylld med massa minnen. o vilken måndag slår bröllopspresent öppning med tårta o bubbel? STOR KRAM

tizia: ha en super trevlig resa o njut av er första resa som GIFTA (visst e d helt overkligt att man faktiskt e gift)

skille: bra planerat så ni faktiskt kan njuta o vara lugna veckan innan.

• hummle

hmm, har kört fast i tack-korts tjöret

har ett dubbelvikt kort o tänkte ha bild på sida 3 o tacket på sida 2 (klassisk/vanligt) men vad göra på sida 1? vill gärna ha m en dikt/citat men vart?
    fundera på o skriva våra namn o datumet på sida 1...
    nån som har lust o släppa lös fantasin o hjälpa mej på traven?! *ber snällt o blinckar vackert m mina hundögon*

baver: super nära nu

tx2: låter som mkt trevliga gåvor. kuliga citat på knivarna

• hummle

sweetsun: vilken svärmor

tx2: ännu fler fina bilder på din sida och hos peter. du vet dom säger ju "den som väntar på nått gott" o jag lovar du kommer bli så nöjd m bilderna från peter.

skille: nä usch o fy, tänker på dej. hoppas som teapot på en må bra-dag för dej den 23 maj.

ja o mina tack-kort IGEN!!! (vikt kort)
    framsida: TACK i nån fin stil o stämpel som funnits m genom d hela.
    vänster insida: själva tacket som blir personligt till samtliga.
    höger insida: kortet
    baksida: ett stycke från VÅR låt lr något annant fint o möjligtvis adressen t hemsidan där flerbilder kommer finnas.
    vad tror ni?
    har skrivit alla tack på datorn men personligt o så skriver vi under med våra namn. blir d tråkigt?
    ska göra allt ikväll nu när mannen kommit hem till speciella gäster blir d även en skiva m bilder samt musik...

nä nu ska jag ut i regnet IGEN...
    KRAM

• hummle

TACK för responsen
    ska göra ett test på vitt papper först innan jag rör d lila. kanske lägger in här för ÄNNU MER respons innan jag sätter mej o gör allt. hatar att jag ALDRIG blir 100% nöjd tur att ni då finns till hands nä men ärligt ni e guld värda tjejer

skille: tack för den ingående förklaringen. ja ALLT e hans "fel", skönt att skylla på nån iaf

• hummle

tx2: schysst foto visst e d KUL (not) att få sånna teasers?! man vill bara ha mer o mer o MER

ska pyssla nu efter 19 känns som om d blir en lååååång torsdag för min del...

• hummle

sådär tjejer nu ligger en bild på förslaget till tackkortets framsida. slarvigt o sådär... men tänk er ljuslila(?) o finare stämplat naturligtvis

vad tycker ni? för mkt stämpel, satt på konstigt sätt osv... giv me ALL! tack!

lite nintendo wii innan pojkarna nanar o pysslet träder i kraft

• hummle

e d säkert, VERKLIGEN SÄKERT att tack-korten inte brådskar? känner sånn press o stress över dessa kort. har fått lite hintar nämligen. jag för min del hade gärna tagit lite pö om pö. dessutom måste jag komma på vad jag ska ha för utseénde på d stora korten...
    d e ju EXAKT 2 månader sedan vi gifte oss o på lördag 9 veckor sedan!
    SHIT REDAN 2 MÅNADER!!!

• hummle

OKEJ! då behöver ja inte brådska. mannen kom ju hem från Norge trippen så vi vill gärna mysa resten av vår dag ähh då får tack-korten väntas på lite till o så gör jag lite då o då istället. tack för d teapot nu blir mannen glader

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!