Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

TACK Tx2 för en helt underbar dag och kväll! Ni var så vackra och allt var så fint!!! Blingig vacker ring!! !!

Hoppas ni har sovit gott och att ni får en undebar dag idag med massage och bara njuta av varandra!!

Kul tjejer som var med att träffa er!!

• Äntligen 090822

FÖRLÅT!!! Tizia så klart mega GRATTIS till er med!!! Hoppas dagen blev som ni drömt om och det ska bli spännande att se era foton!!

Myran gick det bra med underkjolen?

Danielaa vad har du shoppat?! Skor från Bianco ???

• Äntligen 090822

Hysterisk ångest laddad bridezilla.....
    Vi har längre ingen kock
    H*lv*t*s j*vl* sk*t.......

Kul vad kan vi få tag på för bra billigt nu då *lipar hysteriskt*

Flåt var bara tvungen att gnälla

• Äntligen 090822

hemska katten SKille, låter nästan som en rabies smittad psykho katt!
    Jag är en riktig katt människa men sådana katter gillar jag inte! Stackars Don "Anton" där är han ute o går o så kommer en sket katt o bara attakerar......

Vår kock, det var min systers sambos pappa fr Uppsala, han har haft Catering firma, har detinte längre men han gör gärna speciella jobb. Nu är det så att han hänger på en lös tråd vad gäller sitt jobb (som för många i dessa tider) och han vet ej förens i juli hur det ser ut, får han gå måste han söka nytt jobb, och att mitt i ett nytt jobb begära ledigt 5 dagar, är ng inte så populärt, så han vill avsäga sig nu så att vi har en sportslig (öööhhh NOT) chans att hitta ngn ny...

Med honom som kock och med många olika rätter till buffeén och plock till bubblet skulle det inte gå på mer än 250.- per huvud för maten... Då hade vi fått en stor fin buffeé...

men nu är det kört...

*lipar hysteriskt*
    har mailat Gbg restaurang skola (ej burgården) har fått tips på två andra med referenser jag kan hälsa från...

vi vill ha ngn duktig som kan ge mkt bra mat till ett bra pris...

sorry gnäll igen *lipar lite till*

Har inboxat ngr av er, ni som fotade under Tx2´s vigsel, maila mig gääääääärna om ni har lust.... Pöss i för väg

Ska väl ta och göra ngt vettigt, har suttit o chattat och valt ut SB bilder som ska framkallas....

kram

• Äntligen 090822

hej hej

har fåt en tid med göteborgs restaurang sola på onsdag nästa vecka *glader* de kan vår dag och de har bra priser och massa gott på sin sida, hoppas bara att vi kan få blanda en meny utan att det blir för dyrt! Sen har jag tre kort till att spana på!!

Tack teapot att du kan tänka dig att laga hoppas det inte ska behöva bli så *puss*

hummle, ta och sätt dubbel häftande tape på baksidan fotona, skriv ut all text utan era signaturer å datorn, det kommer vi göra!

• Äntligen 090822

tx2 ni är så fina!!! Har lagt upp om ert bröllop i min blogg hoppas det var ok?! det är ett foto med er från sidan så det är inte solklart att det är ni !!
    Men jag bara behövde göra det

Vilka härliga presenter, hela bröllops resan betald och massor med upplevelser!! global knivar står med på vår lista med bra vektyg!!
    verkar tufft med så väl inslagen present!!!

Vill gärna ha lite fru glow!! !!

Daniela du vet vad jag tycker om bilderna... 15x23

• Äntligen 090822

missade ju... gött att pricka mitt i pannan

• Äntligen 090822

Tack, var så kul att göra kortet, ville behålla det själv *fniss*
    Coolt med gravyr på knivarna!!!!

• Äntligen 090822

halloj

smyg surfar från jobbet hehehehe

Härligt med budgetar som ligger under, vi har också lyckats med det än så länge men nu med ny mat leverantör så är vi lite oroliga....

Tx2 super fin bild!!! Han har säkert lagt in den bara för att retas!!! Så du ska maila som en tok o vilja ha era bilder... han har haft fullt upp med dina Bridezillas vänner så han vet att vi är galna, så jag tror att han jobbar så snabbt han kan!
    Ska spana i ditt galleri...

nej får väl jobba på det sista

kram

• Äntligen 090822

hummle låter som ett toppen kort!!! ME LIKE!!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!