hemska katten SKille, låter nästan som en rabies smittad psykho katt!
Jag är en riktig katt människa men sådana katter gillar jag inte! Stackars Don "Anton" där är han ute o går o så kommer en sket katt o bara attakerar......
Vår kock, det var min systers sambos pappa fr Uppsala, han har haft Catering firma, har detinte längre men han gör gärna speciella jobb. Nu är det så att han hänger på en lös tråd vad gäller sitt jobb (som för många i dessa tider) och han vet ej förens i juli hur det ser ut, får han gå måste han söka nytt jobb, och att mitt i ett nytt jobb begära ledigt 5 dagar, är ng inte så populärt, så han vill avsäga sig nu så att vi har en sportslig (öööhhh NOT) chans att hitta ngn ny...
Med honom som kock och med många olika rätter till buffeén och plock till bubblet skulle det inte gå på mer än 250.- per huvud för maten... Då hade vi fått en stor fin buffeé...
men nu är det kört...
*lipar hysteriskt*
har mailat Gbg restaurang skola (ej burgården) har fått tips på två andra med referenser jag kan hälsa från...
vi vill ha ngn duktig som kan ge mkt bra mat till ett bra pris...
sorry gnäll igen *lipar lite till*
Har inboxat ngr av er, ni som fotade under Tx2´s vigsel, maila mig gääääääärna om ni har lust.... Pöss i för väg
Ska väl ta och göra ngt vettigt, har suttit o chattat och valt ut SB bilder som ska framkallas....
kram