Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I dag blir Skille fru
    hipp hipp hurra!!!

• Äntligen 090822

Härlig dag i går Skille och maken!
    Tack för toppen sällskap ni som var med!!!

Massor med fruar och ngr få blivande kvar!

Rusar in i tx2´s galleri

• Äntligen 090822

Shit nu är ni fruar alla ni som skulle gifta er i Maj... var tog tiden vägen
    Så coolt!!
    Lika härligt att bli bländad av era diamanter när vi ses!!!

På fredag får vi hämta hem våra ringar... då ska de bara ligga i lite mindre än 3 månader innan vi får ta på oss dem på riktigt

Idag är det trötter här, kom hem runt 02 efter bröllopsfesten igår! tur att det inte är bakfylla utan baraa trötthet! Märks att jag inte är 26 längre asg

Danielaa glöm inte att inboxa konto och slut summan så sätter jag över pengar!

Astrid samma till dig! Fixa ett konto nummer så betalar jag halva notan

Ska slappa på soffan och titta på Fåret Shaun härligt med gosig liten smurf

• Äntligen 090822

haha, svårt att lista ut Skille vilka som fixat fotograferingen
    hoppas ni får en underbar brölopsresa! Ni är väl antagligen på Landvetter nu!!!

Smyg surfar på jobbet... bäst att jobba igen

• Äntligen 090822

Super fina bilder Skille
    Ni är sååå fina!!!

skille skrev 2009-05-27 17:04:19 följande:
    Da hr jg lagt opp to kort som vi har fått av peter, velger å tro jeg har fått de så tidlig fordi jeg ikke maser om at han skal bli klar... hehe
  • Äntligen 090822

hej hej... nätet är åter uppe på jobbet bra så jag kan privat surfa lite

Skille din make är en ängel! Får ta och låta Wilhelm och A leka lite med varandra men med Don med så är det ju grejt!
    Min vän Jennie, hennes son Calle pratar om dig och Don hela tiden, så nu längtar både han och Wilhelm tills ni kommer hem!!

Välkommen hem fr Myra!! Ser fram emot bilder, se blingigt finget och höra allt!!!

Ska se över veckan som kommer... lite mkt att göra må, tis och ons...

Astrid... så vi som inte har extra bling på fingret räknas inte vi *lol*
    Puss ta det lugnt me pluggandet!

Nu är det dags att jobba lite till innan lunch

KRAM PÅ ER

• Äntligen 090822

Sounds GOOD !! !! puss

baver skrev 2009-05-28 11:32:27 följande:
    usch, vad gör jag här? ska ju skriva!- det är inte sista uppsatsen dock JD och tizia lite styrka till er...nyfiken på häftklammer-projektetangelica- always min partner in crime!hej igen
  • Äntligen 090822

Bridezilla och groomzilla har vaknat hos Smurf familjen
    Vi skulle ju få hämta våra ringar im... men nop... först på tisdag räknas de vara klara
    äsch så klart ingen fara, bara att vi är så nyfikna på hur de ser ut... har ju väntat på 29 maj nu sen förra hösten

har surfat ef olika bra scrapp skisser till mina SB bilder och har nu två ut printade som jag är helt såld på... Vill pyssla men M2b vägrar gå och lägga sig kan ju inte pyssla med det när han är vaken
    I-lands problem

• Äntligen 090822

tekannan härligt med personal!!!

Jag är ett miffo som sitter uppe, surfar, chattar och sorterar bild mappar.... men jag är konstigt nog pigg... till hör inte vanligheterna

antar att ni andra sussar sött

• Äntligen 090822

Tja, verkar vara vaken först....

Somnade som en stock.. sov som en prinsessa tills Smurfen kom och tyckte att jag skulle med upp och titta på tv4 sport... ööööhhhhh kl var 06...
    Ja ja så är det

Dags att starta dagen, frukost och se vad för sommar klänningar jag har att välja på....

• Äntligen 090822

hallååå var är alla ?!?!?

• Äntligen 090822

hej hej
    Så tyst här inne men ni som har gift er nu är väl i drömmarnas land

SweetSun skrev 2009-05-30 09:36:57 följande:
    här
  • Äntligen 090822

Halloj

blir ring upphämtning i morgon

Tx2 gött att det var en nice kyrka

Sweetsun nice med jobbet!!!

Trött som satan...
    puss o kram på er

• Äntligen 090822

Hej hej

inga ringar klara idag heller en aning frustrerad Christian i affären... förhoppningsvis innan veckan är slut!

Dock är jag nu mera ny Gaddad
    En stor snygg Vallmo på min vänstra skuldra !! Så nu är jag sten hög av allt adrenalin så ant sitter jag uppe hela natten el så däckar jag pang....
    Smurfen tyckte det var coolt så han lär väl gadda sig när han blir stor!

P & K

• Äntligen 090822

Tx2, super att vara klar med tack korten!!
    Ska du kemtvätta och spara klänningen, vet att du inte var säker på hur du skulle göra!

Hoppas jag kan hänga med på nästa fika, lite mkt här just nu! Men jag ser vad som bokas in !!

Uppe med smurfen, har kollat bolibompa och nu spelas det bil spel, ska in t stan och träffa syrran och hennes son!

fick scrappat en SB bild i går! Vet ej om jag är färdig med den, vill ha dem rätt enkla då de är många.... så jag får titta på den lite till! Sen kommer den upp i bloggen!

Ha en go lördag

• Äntligen 090822

hahaha....
    garanterat 70*100
    det har han en stor förkärlek till

skille skrev 2009-06-07 16:31:16 följande:
    Sweetsun, baver: slik går det når dere ikke har Peter som fotograf... heheNå er mitt STORE sb kort klart, lurer litt på hvilken störrelse Peter faktisk bestilte, da han fikk beskjed om å fikse det som så best ut.... vet han er veldig glad i 70x100.... litt redd der ja. Nå er vi endelig tilbake i Gbg og denne gagn for en god stund.Min kjäre bestefar falt ned trappen hjemme hos seg selv og måtte på sykehus på trosdag og måtte sy 10 sting i pannen og han har fått en stor blåveis på öyet. Har så dårlig samvittighet at vi har flyttet så langt fra han. Han bor jo alene, og det er bare mamma og jeg som ringer og stikker innom han , handler mat ol for han. er litt bekjymret men tror det skal gå bra. Og siden bestefar ble skadet har jeg fått med meg en hund til, da Morris skulle väre hos bestefar neste helg da mamma er i milano.. Så nå er det hunde party her:)
  • Äntligen 090822

Hej hej
    inne en snabbis

Måste tacka för ett så fint TACK KORT som damp ner i brevlådan idag
    DU har jobbat Tx2 !! !!

Har köpt sims3 idag så jag ska spela lite hehehe

• Äntligen 090822

hur kunde jag glömma grattis myran till lägenheten!! !! !! !! :-d

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!