• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Tx2

Sweetsun: Tror jag såg er i parken igår när ni hade er picnic. Såg ut att ha det mysigt.

• Äntligen 090822

Härlig dag i går Skille och maken!
    Tack för toppen sällskap ni som var med!!!

Massor med fruar och ngr få blivande kvar!

Rusar in i tx2´s galleri

• SweetSun
    Tx2 skrev 2009-05-24 09:13:17 följande:
    Sweetsun: Tror jag såg er i parken igår när ni hade er picnic. Såg ut att ha det mysigt.
    jasså! Ja vi hade det jättemysigt
  • Äntligen 090822

Shit nu är ni fruar alla ni som skulle gifta er i Maj... var tog tiden vägen
    Så coolt!!
    Lika härligt att bli bländad av era diamanter när vi ses!!!

På fredag får vi hämta hem våra ringar... då ska de bara ligga i lite mindre än 3 månader innan vi får ta på oss dem på riktigt

Idag är det trötter här, kom hem runt 02 efter bröllopsfesten igår! tur att det inte är bakfylla utan baraa trötthet! Märks att jag inte är 26 längre asg

Danielaa glöm inte att inboxa konto och slut summan så sätter jag över pengar!

Astrid samma till dig! Fixa ett konto nummer så betalar jag halva notan

Ska slappa på soffan och titta på Fåret Shaun härligt med gosig liten smurf

• skille

Da var man gift:) Kunne ikke värt mer happy med dagen, allt gikk perfekt. Whee det er mye bling på min hånd nå..
    I dag derimot har jeg värt helt ödelagt og har ikke kalrt å pakke til i morgen en gang! lite sövn når man er gravid går ikke helt bra dagen etter. har fölt at jeg har värt bakfull, men det var forventet. Har värt samme sak de andre gangene jeg har värt ute på "natten"

Vi fikk helt sykt mange presenter, og fra folk som ikke var invitert en gang. Helt vilt.

Tror folk har tatt navnet mitt litt for säriöst.. vi fikk 6 champagne flasker....
    Fikk også gavekort hos peter med gravid fotografering, husker ikke helt hvem vi fikk det av men det var helt perfekt med tanke på at det var noe vi hadde tenkt å gjöre:) Så til dem vi fikk det av er vi veldig glade:):):)

Og ikke minst jeg hadde värdens beste tärner "slaver" og takket väre dem ble dagen ekstra spesiell.

Og ikke minst Peter (jeg vet du leser dette) han holdt ut lenge etter hva ryktene forteller og etter alle de kortene han tok på oss vet jeg at det kommer til å bli mange fine bilder, (du kan godt redigere bort dobbelthaken min på kortene). Så en bedre fotograf kune vi ikke ha hatt. Håper rödvinet var godt:) Vi tenkte på deg da den ble valgt..... Og bye the way du har mail....

• Teapot

Skille, grattis!!! Antar att livet som fru är och kommer att vara underbart Härligt att du, ni, är så nöjda med dagen! Så himla glad att jag fick vara med om er vigsel, det riktigt lyste om er!!

• Danielaa

Skille: Tusen tack för en underbar dag med dig å Andreas igår! Allting var så fint och vi hade alla jätteroligt med er!
    Gravidfotografering ja... *Undrar från vilka den presenten var...*
    Hoppas att ni får en underbar avslappnande bröllopsresa nu!

Angelica, Astrid, Theresa, Peter: Tusen tack till er oxå för en jätteroligt dag/kväll/natt!

Kikar bilder på Tx2 OCH Skille, som iaf har fått nu pres.bild!!

• Teapot

Just det, Daniela, inboxa kontonr och summa till mig också så får du pengar för calligraphengrejer!

• Danielaa

Teapot, Angelica: Kommer kontonummer imorrn (tror jag) ska bara räkan ut hur mycke de blir innan... Ska försöka komma ihåg de imorrn bara.... E lite för trött nu för å börja me de...!

• Tizia

Grattis skille =))
    Härligt att höra att dagen blev lyckad =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!