• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • baver

skille, vad fina ni är!! vilken go man du har då, full med överraskningar :)

och myrmor, vcälkommen hem..ni var supergrymma mest hela tiden, för att inte prata om din grymma mamma!!

jag blir överröst med skola det kommande men någongång måste jag ju kunna träffa er och tjöta lite...fruar emellan hehe..okej ni andra också såklart!

på fredag åker jag tur/retur till jkpg för att rida ponny haha lite roligt blir det

tillbaka till uppsatsen, kram alla!!

• J D

baver skrev 2009-05-28 09:19:17 följande:
    skille, vad fina ni är!! vilken go man du har då, full med överraskningar :)och myrmor, vcälkommen hem..ni var supergrymma mest hela tiden, för att inte prata om din grymma mamma!!jag blir överröst med skola det kommande men någongång måste jag ju kunna träffa er och tjöta lite...fruar emellan hehe..okej ni andra också såklart!på fredag åker jag tur/retur till jkpg för att rida ponny haha lite roligt blir dettillbaka till uppsatsen, kram alla!!

Åh, skriver du också uppsats?! Hur går det för dig? Är det avslutande uppsatsen?

• Tizia

Grattis skille och myrmor =)
    Superfina bilder skille ! Å myrmor, ser fram emot å se bilder på er oxå =)

Baver: Å va kul å rida !! Om ngn vet ngn i gbg som vill ha stall hjälp så säg till ! Jag har lite häst abstinens så här års...

Nu måste jag oxå återgå till pluggandet =( Buhu...

• hummle

myrmor: STORT GRATTIS!!! o välkommen hem skönt m semester o massa gos. roligt att höra att ni är så nöjda över er dag. o d e underbart, tycker jag, hur mkt man kommer på dagarna efter vigseln. när allt trillar på plats o man smält allt. LOVELY

skille: vilken man du har måste jag oxå instämma i full m överraskningar...

baver: lycka t m uppsatts o ha så kul imorgon på hästryggen.

tog mej friheten att peka m m hela handen i fikatråden. usch så olikt mej men men gjort e gjort o snart e d ju semestrar o annat o vips så står agustibrudarna vid altaret. NICE
    nu tebax t körkortsteorins värld ett perfekt sett att fylla tidshålet som blivit efter bröllopet, hehe. alla har vi våra nöjen.

VINK VINK

• Äntligen 090822

hej hej... nätet är åter uppe på jobbet bra så jag kan privat surfa lite

Skille din make är en ängel! Får ta och låta Wilhelm och A leka lite med varandra men med Don med så är det ju grejt!
    Min vän Jennie, hennes son Calle pratar om dig och Don hela tiden, så nu längtar både han och Wilhelm tills ni kommer hem!!

Välkommen hem fr Myra!! Ser fram emot bilder, se blingigt finget och höra allt!!!

Ska se över veckan som kommer... lite mkt att göra må, tis och ons...

Astrid... så vi som inte har extra bling på fingret räknas inte vi *lol*
    Puss ta det lugnt me pluggandet!

Nu är det dags att jobba lite till innan lunch

KRAM PÅ ER

• baver

usch, vad gör jag här? ska ju skriva!- det är inte sista uppsatsen dock

JD och tizia lite styrka till er...nyfiken på häftklammer-projektet

angelica- always min partner in crime!

hej igen

• J D

baver skrev 2009-05-28 11:32:27 följande:
    usch, vad gör jag här? ska ju skriva!- det är inte sista uppsatsen dock JD och tizia lite styrka till er...nyfiken på häftklammer-projektetangelica- always min partner in crime!hej igen

Ja, jag med men man måste ju få ta paus . Själv har jag varit på internet 90% av min uppsatstid för rent nöjes skull men på ngt magiskt vis har uppsatsen blivit skriven ändå, tror säkert att du kan ha samma tur!

Får jag fråga vad du skriver om eller är det lite hemligt här på BT?

Lycka till hursomhelst!

• Teapot

Åh vad jag känner med er uppsatsskrivare, vet precis hur det känns och satt i samma sits den här tiden för ett år sedan. Kram på er!

• J D

Ja, usch, nu känns det ändå rätt bra men jag skulle ju inte vilja göra om det . Inom vilket område är du utbildad Teapot?

• Teapot

Jag är lärare, gymnasielärare i svenska och religionskunskap. Så förra året skrev jag om eurocentrism relaterat till läromedel och identitetsskapande... låter ju helt sjukt när jag tänker på det nu men det gick an då!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!