• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Danielaa

Skille: ååh vilka jättefina bilder! Ni ser precis lika lyckliga ut på bilderna som ni gjorde i verkligheten, härligt! Roligt me bilderna sen förberedelserna oxå, himla snygga tärnor...

Angelica: Som sagt, URSNYGG tatuering!! Ringarna? Fått hämtat dom än? *Nyfiken*

Teapot: Inte fel me sommarlov! *Längtar till semestern!*

Myrmor: Va härligt att ni haft en så bra bröllopsresa! Å SKILLE oxå såklart!

Känns äntligen som saker börja falla på sin plats, prästen (som sagt) å börjat planera dagen mer i detalj för både oss å dom andra som sak hjälpa till på olika sätt, å ska träffa alla goa serveringstjejer på fredag för lite genomgång å mys!

Idag har vi vart å provsmakat huvudrätten till bröllopsmiddagen, mmmmm MUMS gott!! Superbra service hela tiden både idag å all annan kontakt me dom, äntligen nån som fattat!!

Nu e de snart natti natti... Ses imorrn tjejer! Puss å kram

• Teapot

Vad synd Tizia! Hoppas vi får se dig nästa gång istället. Är ju nyfiken på hur ni hade det på er dag!

Tx2, jobba inte ihjäl dig nu. Och säger som jag sagt till hummle, tackkorten kan gott vänta lite. Den som väntar på något gott...

Danielaa, vad härligt att du börjar få en skön känsla för bröllopsplaneringen! Låter ju inte fel att provsmaka maten heller, najs Verkligen underbart när allt går som man vill!

• Danielaa

Tack för en trevligt fika idag tjejer! Behövde komma iväg lite å få bubbla lite bröllop å annat!

• linliten

Verkligen jättetrevligt att träffa alla!

Detta ingår i fotograferingen som jag bokat:
    Porträttpaket
    -En timmas porträttfotografering av brudparet.
    Ni får ca 80 bilder (svart/vitt, färg eller blandat efter era önskemål) utskrivna i 10x15 format, alla 80 bilder (högupplösta) på dvd och 4 st förstoringar i 20x30 format som ingår i priset.

• linvinter

oj...råkade råka logga in på ett gammalt konto jag haft...trodde inte det fanns kvar..

• Teapot

AHHH!!! Nu börjar jag bli rejält trött på att BT ska krångla. Mina inlägg försvinner ju bara! Nåja, gör ännu ett försök...

Mysigt med fika igår tjejer! Kul att få ett ansikte på dig linvinter

Pysslade lite med inbjudningarna igår kväll igen. Men det gick bättre än innan - lyckades hitta en ny rulle med silverband som faktiskt var RAKA Så det kan nog tänkas att jag blir klar med inbjudningarna i helgen! Ska bara puffa lite på den blivande också så att hemsidan blir färdig i tid till allt skall postas.

• Tizia

Daniella: Va roligt att maten OCH servicen va bra=) Så d ska va !

Tx2: Va duktig du e som fixar tackkorten ! Måste komma igång med det oxå snart.. beställt lite bilder för att testa vilka som blir bäst så snart kanske.. =)

Teapot: Ja trist att jag missade fikan, men nästa gång !! =)

• Danielaa

Linvinter: säger som Teapot, kul å få ett ansikte bakom namnet!

Teapot: Kanske blir bröllopspysslande i helgen för dig (er? ) då?

Nu kommer snart några av serveringstjejerna som ska träffas ikväll å gå igenom allt, blir kul! Å min underbara lilla guddotter oxå!

Å imorrn blir de massa bröllopsfixande, tärnan kommer oxå ikväll å har lovat å hjälpa mig!

Nu ska jag pyssla vidare me bordsplaceringarna en stund till innan dom kommer...

• Tx2

Morr, här har man försökt skriva flera inlägg men så strular bt.

Nu är nästan alla tackkort klara. Bara några kvar och klistra igen alla kuvert, frankera och posta. Skall bli skönt att plocka undan pysselgrejerna, packa ned klänningen i en låda.

Trist att jag missade er i torsdags, får hoppas att jag får se er nästa gång.

Danielaa: Nästan två månader kvar för er!

• Äntligen 090822

Tx2, super att vara klar med tack korten!!
    Ska du kemtvätta och spara klänningen, vet att du inte var säker på hur du skulle göra!

Hoppas jag kan hänga med på nästa fika, lite mkt här just nu! Men jag ser vad som bokas in !!

Uppe med smurfen, har kollat bolibompa och nu spelas det bil spel, ska in t stan och träffa syrran och hennes son!

fick scrappat en SB bild i går! Vet ej om jag är färdig med den, vill ha dem rätt enkla då de är många.... så jag får titta på den lite till! Sen kommer den upp i bloggen!

Ha en go lördag

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!