• Teapot

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

Sweetsun, trist med avhopp. Men som hummle säger - du blir ju faktiskt gift på lördag. Om två dagar får ni varandra! Gäller ju Myrmor också, you go brides!

Angelica, men så skönt att matdaten gick så bra! Verkar ju vara ett riktigt toppenställe ni hittat Glad för er skull!

Hummle, du ska se att du snart har det där körkortet

• Teapot

Angelica, börjat fundera på om vi inte ska köra på linnedukar istället. Men ingen bestämt än, så är intresserad av löpare också och då vore det ju guld att få hyra in oss på era

• Teapot

Myrmor och Sweetsun, önskar er all lycka imorgon då ni ska bli fruar!!!

Baver, välkommen hem! Det var fantastiskt att ser er vigas!

• Teapot

Grattis till våra nya fruar!!!

Sweetsun, himmel vad fina ni var!

Myrmor, hoppas bröllopsresan blir underbar!

• Teapot

Tizia, nu har jag tittat på er också. Fantastiskt fint foto! Ni är verkligen jättefina!!

• Teapot

Tizia, det är stendött på jobbfronten för tillfället men det löser väl sig alltid...

hummle, sluta känn ångest och panik för tackkorten! Invänta inspiration bara, har ju sagt att du inte ska ha bråttom

Tx2, vad kul med film! Måste vara riktigt kul att kunna minnas ljud och stämningar utöver det fina man ser på bilder

Har försökt få tag i en DJ senaste veckan som kan spela på vår fest. Men de flesta tar DUBBELT betalt bara för att det är nyårsafton. Visst har vi räknat med påslag, men inte så mycket... blä, vi är riktigt dåliga på att hålla oss till budget. Verkar som att maten inte blir så rabatterad som vi hoppades heller. Dessutom kommer tårtan bli apdyr *suck* Ingen som känner för att knäcka extra lite som plattvändare på nyår?

• Teapot

Förresten, skille, jag kommer gärna till kyrkan och tittar på den fantastiska klänningen. Och på er såklart

• Teapot

Tx2, anade att det skulle finnas "ursäkter" för att inte jobba på mitt bröllop

Tizia, klart vi ska fika! Kollar in om du föreslagit några datum. Har också hört om DJ in a box men vi är inte jättesugna på det. Skulle kunna fixa liknande själva även om det blir lite pill, men vi tror mer på att en mänsklig typ känner av stämning och så! Men tack ändå

• Teapot

Nice med pyssel Försökt få tag på kyrkfolk idag utan större resultat. Vill ju få vigseln bekräftad så jag kan pyssla klart inbjudningarna!

Tx2, hmm du kanske får starta en omröstning Näe, förstår att det är svårt. Men å andra sidan är det väl inte någon större brådska? Variation är mitt tips annars.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!