Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Skille, ni är verkligen fina!
Skille, ni är verkligen fina!
Myrmor, välkommen hem frun Härligt att höra att ni är så nöjda med hur bröllopet blev! Och mysigt med semestergos. Dessutom, GRATTIS
Åh vad jag känner med er uppsatsskrivare, vet precis hur det känns och satt i samma sits den här tiden för ett år sedan. Kram på er!
Jag är lärare, gymnasielärare i svenska och religionskunskap. Så förra året skrev jag om eurocentrism relaterat till läromedel och identitetsskapande... låter ju helt sjukt när jag tänker på det nu men det gick an då!
J D skrev 2009-05-28 13:55:33 följande:
linvinter, jaaa kul med fler vinterbrudar i Göteborgstråden Välkommen!!
Angelica, hoppas vi får se en bild på ringen om den kommer hem idag
Daniela, härligt med en dag i solen! Kom ihåg att inte sola dit några vita oönskade ränder bara
Sitter på jobbet och degar, vill uuuuuut! Men om två veckor är det sommarlov! Tipsar verkligen om läraryrket, underbart med hela sommaren ledig!
Tx2 & Tizia, ja just det, grattis!! Hur skall en månad som "äkta" firas!?
Tx2 & hummle - hrmm, 7 veckor är det "bara"
Daniela, vad kul med prästträff! Undrar om det är universellt detta med att präster helt enkelt SKA vara virriga? Verkar nästan så Bra att det kändes bra iaf! Inte funderat på att låta sonen sjunga solo under bröllopet? Verkar vara en hejare på att skriva eget material
skille, välkommen hem!!
baver, lycka till med tentor och allt vad det är.
Angelica, fortfarande nyfiken på ringarna!
Vi färdigställde våra första inbjudningar igår Har legat hemma och väntat på att bli ihoppysslade ett tag nu men det har varit så mycket annat så vi har skjutit på det. Är riktigt nöjd faktiskt och under 20 g väger de Blev riktigt förvånad men S ville faktiskt vara med och pyssla! Kändes riktigt mysigt!
Skille, vilka härliga bilder! Ni är så fina så jag vet inte vad jag ska säga! Kortet när ni sitter vid bordet är hur mysigt som helst! Tjejerna i rosa, urtjusiga ni också (jag själv har väl sällan sett knasigare ut, men det spelar mindre roll )
Vad synd Tizia! Hoppas vi får se dig nästa gång istället. Är ju nyfiken på hur ni hade det på er dag!
Tx2, jobba inte ihjäl dig nu. Och säger som jag sagt till hummle, tackkorten kan gott vänta lite. Den som väntar på något gott...
Danielaa, vad härligt att du börjar få en skön känsla för bröllopsplaneringen! Låter ju inte fel att provsmaka maten heller, najs Verkligen underbart när allt går som man vill!
AHHH!!! Nu börjar jag bli rejält trött på att BT ska krångla. Mina inlägg försvinner ju bara! Nåja, gör ännu ett försök...
Mysigt med fika igår tjejer! Kul att få ett ansikte på dig linvinter
Pysslade lite med inbjudningarna igår kväll igen. Men det gick bättre än innan - lyckades hitta en ny rulle med silverband som faktiskt var RAKA Så det kan nog tänkas att jag blir klar med inbjudningarna i helgen! Ska bara puffa lite på den blivande också så att hemsidan blir färdig i tid till allt skall postas.