Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
Skille, ni är verkligen fina!
Skille, ni är verkligen fina!
Myrmor, välkommen hem frun Härligt att höra att ni är så nöjda med hur bröllopet blev! Och mysigt med semestergos. Dessutom, GRATTIS
Åh vad jag känner med er uppsatsskrivare, vet precis hur det känns och satt i samma sits den här tiden för ett år sedan. Kram på er!
Jag är lärare, gymnasielärare i svenska och religionskunskap. Så förra året skrev jag om eurocentrism relaterat till läromedel och identitetsskapande... låter ju helt sjukt när jag tänker på det nu men det gick an då!
J D skrev 2009-05-28 13:55:33 följande:
linvinter, jaaa kul med fler vinterbrudar i Göteborgstråden Välkommen!!
Angelica, hoppas vi får se en bild på ringen om den kommer hem idag
Daniela, härligt med en dag i solen! Kom ihåg att inte sola dit några vita oönskade ränder bara
Sitter på jobbet och degar, vill uuuuuut! Men om två veckor är det sommarlov! Tipsar verkligen om läraryrket, underbart med hela sommaren ledig!
Tx2 & Tizia, ja just det, grattis!! Hur skall en månad som "äkta" firas!?
Tx2 & hummle - hrmm, 7 veckor är det "bara"
Daniela, vad kul med prästträff! Undrar om det är universellt detta med att präster helt enkelt SKA vara virriga? Verkar nästan så Bra att det kändes bra iaf! Inte funderat på att låta sonen sjunga solo under bröllopet? Verkar vara en hejare på att skriva eget material
skille, välkommen hem!!
baver, lycka till med tentor och allt vad det är.
Angelica, fortfarande nyfiken på ringarna!
Vi färdigställde våra första inbjudningar igår Har legat hemma och väntat på att bli ihoppysslade ett tag nu men det har varit så mycket annat så vi har skjutit på det. Är riktigt nöjd faktiskt och under 20 g väger de Blev riktigt förvånad men S ville faktiskt vara med och pyssla! Kändes riktigt mysigt!