Inlägg från: Scalibregma |Visa alla inlägg
  • Scalibregma

Secret box fotografering?!

Jag kommer att betala 3700 för min fotografering och 8 bilder så ditt pris va bra. Men jag har medvetet valt en av sveriges bästa fotografer för jag blir så oförskämt dålig på bild så hälften fan hade räckt för att skrämma små barn.. vet inte vad jag har gett mig in på..

• Scalibregma

om ni är ute efter en riktigt bra så vill jag tipsa om birgitte grenfeldt. hon e dyr, men man får verkligen vad man betalar för!! hatar att fotas för jag har superlågt självförtroende och är inte fotogenisk för fem öre men ALLA bilder hon tog på mig va super! jag såg ut som en filmstjärna på vartenda ett!! och fotograferingen kändes så naturlig.. kunde hållt på hela dagen..

• Scalibregma

Jag kan iaf säga att de bilder som togs på mig kommer jag nog kunna visa de flesta, för de va så otroligt smakfullt gjorda.. har redan lovat min svägerska att hon ska få se dem. Mina bilder togs på ett hotell i stockholm som fotografen brukar hyra.

• Scalibregma
    annapytt skrev 2009-05-02 08:14:16 följande:
    Vad kostar hon då? Kul att du blev nöjd!
    Hon var som sagt väldigt dyr, totalt 4200 för fotografering i ett hotellrum med ett klädbyte. Sen ingår 8 bilder. Fler bilder kostar 190 kr styck. Jag trodde inte att det skulle finnas mer än max 8 bilder som jag gillade men det visade sig att jag vill ha 31 av 36 bilder. Och 3 av dem vill jag förstora a la storstor o ha på väggen! Att jag hade en sån kropp!!Har nu beställt de 8 gratis + 8 extra, sedan efter bröllopet så beställer vi resten. Lätt värt varenda öre!
  • Scalibregma

Fick albumet hemskickat härromdagen!! Ser SÅ fram emot att få ge killen det!! Nästan mer till det än bröllopet.

Hotellet ingick i priset med Brigitte. Och det var superfint!

Svar på tråden Secret box fotografering?!