Secret box fotografering?!
Är det dyrt med 2500kr för en secret box fotografering?
Vad har ni andra fått betala?
Jag söker en bra o prisvärd fotograf kting Malmö området som gör secret box fotografering! Tänkte ge min blivande det i morgongåva!
Är det dyrt med 2500kr för en secret box fotografering?
Vad har ni andra fått betala?
Jag söker en bra o prisvärd fotograf kting Malmö området som gör secret box fotografering! Tänkte ge min blivande det i morgongåva!
jag tror att det priset är ganska överrens stämmande med resten av landet..i all fall storstäderna...tyvärr...om du kan tänka dig att ta en road trip så har jag en vän som är fotograf i halmstad ..som säkert kan ge dig ett bra pris..hon ska fota mig - secret box samt vårt bröllop i aug...hon heter karin froom du hittar henne på nätet...
Jag kommer att betala 3700 för min fotografering och 8 bilder så ditt pris va bra. Men jag har medvetet valt en av sveriges bästa fotografer för jag blir så oförskämt dålig på bild så hälften fan hade räckt för att skrämma små barn.. vet inte vad jag har gett mig in på..
En fråga på tal om secret box... fotografen äger bilderna va? hur vet man att de inte "får fötter" och hamnar på nätet?
Vore lagom kul...
Skulle få betala 700 kr för ett album med ca 5 bilder
Var hittade du den fotografen
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-14 21:11:32 följande:
min secret box ingick i bröllopsfotograferingen men kostar annars 1000-1500 kr i Malmö. tycker det blev bra och priset känns "normalt"
i avtalet står att jag äger rättigheterna till bilderna och fotografen kommer inte använda dem i sin onlineportfolio.
Hemsidor till fotografter i Skåne. Jag vill oxå ge min blivande secret box. Får väl i värsta fall åka till Stockholm för att fotas.