• Zandy84

Secret box fotografering?!

Är det dyrt med 2500kr för en secret box fotografering?
    Vad har ni andra fått betala?
    Jag söker en bra o prisvärd fotograf kting Malmö området som gör secret box fotografering! Tänkte ge min blivande det i morgongåva!

• Svar på tråden Secret box fotografering?!
  • Mattias och Jenny

Hej

Har precis gjort ordning det till min blivande som han ska få av mig i morgongåva.

hade min bästa väninna som fotade mig.

Blev skitbra: )

• hanaxe

Kan jag få kontaktuppgifterna till Karin Froom i Halmstad? Vad kan det tänkas kosta?

• annapytt

hanaxe skrev 2009-04-20 15:44:04 följande:

Kan jag få kontaktuppgifterna till Karin Froom i Halmstad? Vad kan det tänkas kosta?
    Jag fick tips om henne i en annan tråd, konstbykarin.blogspot.com. Där finns länk till hennes företag, mail osv.
    Hon verkar vara ny på just porträtt, men då kanske priserna är desto bättre.
  • hanaxe

tackar, har mailat karin froom nu, skulle dock uppskatta kontaktuppgifter till den i Malmö som tar 1000-1500 kr....

• Lexmaja
    20090801 skrev 2009-04-14 22:09:59 följande:
    Hemsidor till fotografter i Skåne. Jag vill oxå ge min blivande secret box. Får väl i värsta fall åka till Stockholm för att fotas.
    Det finns flera i skåne som tar secret box bilder. En heter Marit Lasson, www.fotografmaritlasson.se - hon finns i Ystad. En annan: www.studiolindh.com/box.htm - hon finns i Lund.

Lycka till!
  • hanaxe

Någon som har en ide om vart man kan fota i Halmstad om inte fotografen har en plats? Ska vara ljust och stort...

• annapytt
    hanaxe skrev 2009-04-27 16:37:30 följande:
    Någon som har en ide om vart man kan fota i Halmstad om inte fotografen har en plats? Ska vara ljust och stort...
    Biblioteket?
  • Nalle Puh 40

Vet inte om jag törs egentligen, hög tid att boka isf...

Svar på tråden Secret box fotografering?!