Secret box fotografering?!
Är det dyrt med 2500kr för en secret box fotografering?
Vad har ni andra fått betala?
Jag söker en bra o prisvärd fotograf kting Malmö området som gör secret box fotografering! Tänkte ge min blivande det i morgongåva!
Är det dyrt med 2500kr för en secret box fotografering?
Vad har ni andra fått betala?
Jag söker en bra o prisvärd fotograf kting Malmö området som gör secret box fotografering! Tänkte ge min blivande det i morgongåva!
fotografen som tog bilderna har varit naturfotograf och håller på å ombilda sig till porträtfotograf så hon tog bilderna gratis=)behöver bara betala för framkallningen!
Jag kan iaf säga att de bilder som togs på mig kommer jag nog kunna visa de flesta, för de va så otroligt smakfullt gjorda.. har redan lovat min svägerska att hon ska få se dem. Mina bilder togs på ett hotell i stockholm som fotografen brukar hyra.
mina bilder skulle lätt gå att visa för vänner, bara smakfulla bilder. man ser mer av mig på badstranden eller i solen. helt underbara sensuella. min man blev tårögd när han fick dom.
Låter som ett ganska angenämt problem ändå.
Ingick alltså hotellrummet i det priset? För då låter det ju inte så dyrt. Annars verkar det vara så att priset ligger runt 2500 plus att man sen måste hyra ett hotellrum om man vill vara i ett sådant... då hamnar man ju på ungefär samma summa ändå.
Mina kommer kosta 700 kr om jag vågar gå dit...
Nu har jag bestämt mig: Det blir ingen secretbox till bröllopet, får se om jag gör en till årsdagen istället...
Fick albumet hemskickat härromdagen!! Ser SÅ fram emot att få ge killen det!! Nästan mer till det än bröllopet.
Hotellet ingick i priset med Brigitte. Och det var superfint!
kan varmt rekommendera fotograf birgersdotter!
(sthlm) mellandyrt men väldigt prisvärt. supergullig tjej.
Nu ska du får det bästa tips du någonsin kommer att få. Det finns ett nytt ställe som heter Modelab. Där var jag i onsdags. Det kostar i från 350kr. Där finns sminkös som sminkar dig fin. och fotografen är super duktig. för 350kr får du en bild sen kan du köpa hur många du vill. Jag köpte 10bilder för 1500kr. Jag rekomenderar varmt. Jag kan maila några av mina bilder om du vill.
Jag gjorde min i måndags, hos Paulina Westerlind! Är galet nöjd - och såå spänd vad blivande maken ska säga! Morgonen den 24:e maj vet jag Tror han kommer att bli överraskad, minst sagt!!
En fråga bara, detta är ju ganska speciella bilder, som man inte vill ska hamna på nätet el. dyka upp på ngt olämpligt ställe. Och fotografen har ju, såvitt jag förstår, rätt till bilderna. Skriver man ngt avtal med fotografen om hur bilderna får användas? Jag tycker det skulle kännas obehagligt att veta att någon annan har kontroll över sådana bilder på mig.
jag har en dialog med kunden där jag förklarar att jag visserligen äger rätten till bilderna men INTE kommer att lägga ut dem på internet eller i skyltfönster. just den typen av bilder är väldigt personliga och jag skulle aldrig använda dem i min reklam. de secret box bilder som jag har i min reklam är gjorda tillsamans med en modell som jag anlitade just för det.
i kontraktet jag skriver med kunden står där uttryckligen att jag inte kommer att använda dem i min verksamhet.
För er som bor i västra sverige (halmstad)kan jag varmt rekommendera fotograf Katrin Svensson, hon var mycket proffsig och det blev fina bilder. Hon kunde också fixa lite miljöer utöver det vanliga.
Kommer fotas den 30 juni ute i naturen i närheten av där vi bor.