• Zandy84

Secret box fotografering?!

Är det dyrt med 2500kr för en secret box fotografering?
    Vad har ni andra fått betala?
    Jag söker en bra o prisvärd fotograf kting Malmö området som gör secret box fotografering! Tänkte ge min blivande det i morgongåva!

• Svar på tråden Secret box fotografering?!
  • lisen85

jag tror att de fotografer som gör secret box har ställen att göra det på. min hade flera olika alternativ.

studio, hotell, rivningshus, vid en bäck.

• b2b09

Känner mig som världens dummaste.. men jag måste fråga... vad är secret box?? Har läst det så mycket på sistone så jag måste bara få fråga....=)

• hanaxe

Det är bilder som är tagna när man är lättklädd och så ger man sin man det i morgongåva. Kan kallas boudoirbilder eller for your eyes only har jag också förstått.

tyvärr hade inte alla fotografer någonstans att vara på. Det känns konstigt att vara utomhus. Är nog för feg för det....

• Scalibregma

om ni är ute efter en riktigt bra så vill jag tipsa om birgitte grenfeldt. hon e dyr, men man får verkligen vad man betalar för!! hatar att fotas för jag har superlågt självförtroende och är inte fotogenisk för fem öre men ALLA bilder hon tog på mig va super! jag såg ut som en filmstjärna på vartenda ett!! och fotograferingen kändes så naturlig.. kunde hållt på hela dagen..

• silvergirl22

Jag hade tänkt fota mig på Hotel Continental i Halmstad, men insåg att jag nog får hålla inne på de pengarna. Men deras sviter är jättefina. Jag kör hemma istället, och lägger lite extra pengar på nya underkläder och rekvisita istället. Blir nog lika bra!

• Petronella01

En liten fundering bara....När ska den blivande mannen se på dom?
    Ska gäster som kommer hem till er få se dom....
    Om ni har barn, ska dom se dom?

eller hur tänker ni *använda korten*

Misstörstå mig inte, jag tycker själv att dessa kort är väldigt fina och min bm skullr förmodligen bli väldigt glad
    att få sånna....men då kommer mina funeringar...vart ska han ha dom? jag skulle inte vilja att *andra* skulle se dom....osv.

Lite nyfiken bara

• Miss Moneypenny

Brukar inte sminkning och styling och sånt ingå? Man vill ju känna sig så fin som möjligt och skulle det vara skönt med lite hjälp eller? Underkläder som framhäver på rätt sätt och så.

• Shaggy

har tagit bilder till secret boxen idag och det gick verkligen jättebra..var så nervös i början men min fotograf var jättebra och allt bara flöt på=)
    nu ska jag bara vänta på bilderna och se hur dom blev, fick se några och dom var verkligen jättefina,kunde knappt tro att det var jag!!!
    jättekul var det verkligen! så ni som funderar på det, gör det!

• Nalle Puh 40
    Shaggy skrev 2009-04-29 20:12:55 följande:
    har tagit bilder till secret boxen idag och det gick verkligen jättebra..var så nervös i början men min fotograf var jättebra och allt bara flöt på=)nu ska jag bara vänta på bilderna och se hur dom blev, fick se några och dom var verkligen jättefina,kunde knappt tro att det var jag!!!jättekul var det verkligen! så ni som funderar på det, gör det!
    Vad fick du betala?
  • Nalle Puh 40
    Petronella01 skrev 2009-04-29 13:36:06 följande:
    En liten fundering bara....När ska den blivande mannen se på dom?Ska gäster som kommer hem till er få se dom....Om ni har barn, ska dom se dom?eller hur tänker ni *använda korten*Misstörstå mig inte, jag tycker själv att dessa kort är väldigt fina och min bm skullr förmodligen bli väldigt gladatt få sånna....men då kommer mina funeringar...vart ska han ha dom? jag skulle inte vilja att *andra* skulle se dom....osv.Lite nyfiken bara
    Vet inte men det är ju inget album som kommer fram på släktkalasen direkt
Svar på tråden Secret box fotografering?!