Pass...
Ja, precis; ni bokar i hans gamla namn och tar med det gamla passet.
Ja, precis; ni bokar i hans gamla namn och tar med det gamla passet.
Chaniakusten är jättefin! Var i Chania ska ni bo?
Där på piren finns det jättemånga restauranger och inkastarna kan vara väldigt jobbiga då alla vill att man ska komma till just deras restaurang. Man få vänligt men bestämt säga nej.
Jag kan säga som så att själva staden Chania är jättemysig med många små gränder och shopping. Det finns många restauranger utmed piren men även i de små gränderna. Vet inte hur stränderna är just i och kring Chania stad men utmed kusten är de jättefina!
Har själv varit i Kato Stalos och Agia Marina där det sistnämnda är jättefint och nära till det lite större centrumet Platanias.
Kreta överlag är jättevackert så ni har gjort ett bra val!
Vita kallor skrev 2009-04-15 15:44:21 följande:
Nej, det hotellet har jag inte hört talas om. Vi åkte med Fritidsresor och bodde på Oscar Suites.
I Platanias, när man kommer från Agia Marina-hållet, finns en jättemysig restaurang med bra mat som ligger på högra sidan precis efter en stor mataffär och innan en liten supermarket. Mitt emot finns en större restaurang som ligger lite högre upp. Allt detta runt det lilla torget. Vi åt där de flesta kvällarna och vi var där i två veckor.
Vita kallor skrev 2009-04-15 18:41:08 följande:
Men, skulle inte du åka den 12:e som det står i TS?
Nåväl, ha det så JÄTTEBRA på Kreta ni som ska dit!! Ni kommer få det underbart!
Tur att Tooticki kunde svaret för det kunde inte jag!
Okej, då är jag med