Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Vad betalade ni åt brudtärnan?

Jag skulle betala hennes klänning, men hon hittade en som kostade 95:-! haha.. Helt galet.. Den var nersatt från 8-900:- till 95:-

• MulleNuh

håruppsättning kostar mellan 700-3500:-

planerarbröllop skrev 2009-04-16 20:29:08 följande:
    Ja, det gör jag också...Vet ni vad håruppsättningar brukar kosta, ungefär?
  • MulleNuh

äh det tror jag inte den gör!

Ring runt o kolla vad det kostar bara. Skiljer väääldigt mycket. När jag var tärna på min systers bröllop så gick jag till björn axén. Jag betalade 900:- tror jag för uppsättning INKL löshår.

(dom har ju höjt priset nu då så klart..)

planerarbröllop skrev 2009-04-16 20:41:32 följande:
    Okej.. Det skulle jag också vara..Vad nervös jag blir, tänk om hennes håruppsättning går på 3500:-..
  • MulleNuh

Fast det är inget givet att ni ska betala håret..
    Blommor tycker jag man ska betala och klänning om man har krav på den. Men hon MÅSTE inte ha fiiiinfin håruppsättning!

• MulleNuh

Va skönt!

planerarbröllop skrev 2009-04-16 21:43:06 följande:
    Hej på er.. Nu har jag pratat med henne och det gick jätte bra. Jag kommer betala håruppsättningen (hon ville ha en enkel håruppsättning, typ svinrygg) och blommorna betalar vi också givetvis.Hennes mamma hade en jätte fin vinröd klänning som hon ville ha, så det är redan klart :) Den blev gratis.. Tur att hennes mamma är modemedveten :)Nu känner jag mig lättad.. Min tärna kommer även att sminka mig och sig själv vilket är kanon :)Tack så jätte mycket för era svar.. Jag är så glad att det löste sig på ett bra sätt :)
  • MulleNuh

Jag skulle bjuda på klänning men hon hittade en på tokrea för 99:-.

• MulleNuh

haha ja! Hade kostat 8 eller 900:-

passionsblomman skrev 2009-05-23 19:47:06 följande:
    DET kallar jag rea!
Svar på tråden Vad betalade ni åt brudtärnan?