Pingst 2009 del 4
Det var en pina det där med festprogramet,jag har precis gjort vårat klart som är på två språk...vill önska dig bara Lycka till med.
Ayla sthlm skrev 2009-05-20 09:47:48 följande:
Det var en pina det där med festprogramet,jag har precis gjort vårat klart som är på två språk...vill önska dig bara Lycka till med.
Ayla sthlm skrev 2009-05-20 09:47:48 följande:
Måste skriva bara att det är himla skönt att det är fler än jag som har små grejer kvar att göra...fast det hade varit roligare om allt var klart,men man kommer ju alltid på nåt som ska fixas i sista minuten.
Fy inte kul med förkylning...jag åkte på magsjuka förra vecka och gick ner 1 kg ofrivilligt men när man vill gå ner då sliter man häcken av sig...himla knepigt...
På lördag få vi de första gästerna som kommer ända från Bosnien och ska vara här i en månad sen under veckan kommer nog flera från USA,Holland och Tyskland...spännande
Ju det blir en bit att åka när vi alla bor lite överallt. Jag är själv född och uppväxt i Bosnien men har bott här i snart 10 år så nu hoppas vi att de ska få en trevligt vistelse här som vi får när vi är på semester hos de.
Så brudar hur har ni tänkt är med fotograferingen,ser ut som att vi får en regnig pingst beroende så klart vart i landet vi bor.
Jag håller värkligen tummar att det ska bli lite soligt.åtminstone medans vi ska fotas =)
Själv är man redan gift vid den här tiden nästa veckan=) såååå spännande,längtar i massor....och hoppas på bra vädret som det såg ut så ska det vara fint och soligt men och andra sidan så är inre det det viktigaste eller hur ??
Vi har nå inget att oroa oss va det gäller vädret,sol och varmt ska det bli över pingsten,förlåt om jag skrämde vassa av er...
Jag kommer gå in med min pappa,tycker att det är något fint både för mig och min far och sen blir det helt underbart att gifta sig med min blivande man.
Nu har jag semester i fyra veckor och ska bara njuta av att vara gift och att jag har mina nära och kära från hela världen samlade....
Nu känns det helt underbarat att vara gift,vi fick en dag som vi bara kunnat drömma om,helt underbart.
Stort grattis och lycka till till er alla
Vi har längtat i massor efter en bebis länge nu så för oss blir det bebisverktan som gäller =) nu håller vi tummar att den här gången ska gå hela vägen.
Vi blir inte heller kvar här så länge till,men vi eller jag finns under samma namn på familjeliv så det är bara att höra av sig.
Kan bli kul att höra från alla om hur det går med bebisverkstan =)
Ayla sthlm skrev 2009-06-06 18:13:45 följande: