Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Ja nu är det nära! Och jag tror verkligen att jag blir hippad idag! Toknervös! Jag ska stå utanför mitt hus om en timme..va sjutton händer då??
Är det nån annan som tror sig bli hippad snart?
Oj, hoppas du får en underbar dag... Berätta allt sen...
haha! Falskt alarm! När jag kom ut utaför mitt hus så kom en av min blivandes mans kompis fru och hämtade upp mig i sin bil. Sen körde hon ut mi till ett jättefint hus ute på lidingö där alla de andra "fruarna" väntade med champagne och en brunch väntade.
De kände att de inte ville störa på den andra hippan så de gjorde så här i stället. Hur mysigt och trevligt som helst!! Vi satt i timmar o åt sötsaker och fnissade! Jag är helt lycklig.
Det kanske inte var den riktiga hippan men Johans kompisars fruar har iallafall visat mig att jag är välkommen in i "gänget" och en av dem.
Jätteglad verkligen! Plus.. att den riktiga hippan med alla mystiska ledtrådar är kvar...
Emma16, vilken trevlig överraskning!
Vet inte hur och när min hippa blir men om den blir är det min syrra som fixar den och hon har en 2 månadersbebis så det blir säkert och förhoppningsvis hemmamys....eller nåt...hmm
jag tror att min hippa kommer att bli 2:a helgen i maj. En känsla jag fått iaf. Längtar verkligen! Usch känns som om det är så mycket att greja med nu men ändå så kommer jag ingen vart. Det är ju bara 40 dagar kvar nu. Måste försöka lägga på ett kol.
Är såå nervös för kyrkan också. Tänk om man blir så nervös att man typ måste spy? Vad gör man då?? haha! Har aldrig den tanken slagit er andra?
Den tanken når mig hela tiden att jag kommer spy eller svimma
åh jag tänker oxå på det!
Kanske ska ha en stol i närheten ifa