• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • Ayla sthlm

Susanna och Fredrik, näe va tråkigt att höra...
    Tiden börjar rulla på, man börjar få lite smått panik över saker som inte är klara.

• Nalle Puh 40

Hur ska ni duka era bord?

• Susanna och Fredrik

Min m2b har två marskalker...jag skulle tro att dom är informerade om det. Hur som haver så har jag under vintern lagt ner ganska mycket tid på att finna ljusrosa slipsar till dem. Eller jag har sökt mycket på intenet. Hittade en tjej här som ville sälja jättefina slipsar med näsduk för 150 kr/set. Men då sa min m2b att han tyckte dom var för breda...det i sig är väl ok...
    Någon månad senare meddelar ena marskalken att han har hittat slipsar och vi blir glada och lättade och han betsäller. (Han bor i Bryssel och Göteborg) Jag lämna slipsproblemet till killarna och ser det som löst. Sen har det gått ett tag och så under påsken var det klart allting och jag förde över 1400 kr till marskalken för slipsar och näsdukar...dyrt som skråen för ngt de kommer använda bara den här dagen.
    Fick idag veta att han bara har köpt 2....får panikkrypningar i hela kroppen. Blir så jävla irriterad!!!!! Nu måste vi ju köpa ngt annat till min m2b...suck...ser sistaminutenresan åka längre ifårn mig...buhu....

• Nalle Puh 40

Möhippa på g nästa lördag, spännande...

• Ayla sthlm

Susanna och Fredrik, va irriterande av marsalken...
    Hoppas att det löser sig.

Nalle Puh 40, hoppas du får göra nåt roligt!

• Neki

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-29 21:15:54 följande:

Har någon försagt sig :)
  • Nalle Puh 40

Eftersom jag jobbar VÄLDIGT oregelbundet som flexare innom LSS var mitt "krav" att de skulle tala om vilken dag det skulle vara så att jag inte jobbar då för oftast ringer de samma dag på helgen och frågar om man vill jobba och det är ju inte så kul om man inte är hemma.

• Susanna och Fredrik

Vi besällde väst med plastrong och näsduk idag till min m2b...irritationen har gått över...

Idag har vi vart och pratat med guldsmeden och lämnat våra förlovningringar där för de ska göras om...kommer kännas sjukt tomt på mitt finger i en hel månad...
    Så har vi köpt allt mousserande vin idag också...inte bästa dagen för att gå på systembolaget märkte vi men...jaja...nu är det iaf inhandlat...24 flaskor blev det..hoppas det räcker...
    Jag är så orolig att vin och öl ska ta slut under kvällen, det får bara inte hända!

• Susanna och Fredrik

Jag tror att min är då med...om jag får någon vill säga..för sedan är jag uppbokad alla andra helger fram till bröllopet och det vet systeryster om...så vi får se...spännande
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-29 21:15:54 följande:

Svar på tråden Pingst 2009 del 4