Inlägg från: Susanna och Fredrik |Visa alla inlägg
  • Susanna och Fredrik

Pingst 2009 del 4

Vet inte hur och när min hippa blir men om den blir är det min syrra som fixar den och hon har en 2 månadersbebis så det blir säkert och förhoppningsvis hemmamys....eller nåt...hmm

• Susanna och Fredrik

Men jättefina! Över lag väldigt fina saker i ditt galleri
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-23 10:47:00 följande:

Finns bild nu i mitt galleri
  • Susanna och Fredrik

Ayla sthlm skrev 2009-04-24 13:18:03 följande:

ska ni ha sånger i era festprogram?Vi är i valet och kvalet om vi ska ha det eller inte.vi är inga "snapsvisemänniskor" i vanliga fall så det känns lite fånigt. Men vår toastmadame tycker att det kan vara en isbrytare...
    Vi har bara valt en sång...när ska man hinna sjunga allt
  • Susanna och Fredrik
    Kärlekensskull skrev 2009-04-24 13:28:21 följande:
    Jag hoppas att vi kommer att ha sånger i våra festhäften. Det är vårt toastmaster par som fixar häftet så jag har inte en aning. men jag tror att det kommer vara så.
    Åh att du vågar låta andra göra...jag är totalt kontrollfreak!!
  • Susanna och Fredrik

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-25 07:34:27 följande:

Bara skönt att ha en sak mindre att tänka på, vi har andra beskymmer som är större än ett festhäfte
    Vad händer Nalle Puh??
  • Susanna och Fredrik

Ayla sthlm skrev 2009-04-27 08:54:58 följande:

min möhippa (låååång historia):jag hade bokat med tärnorna att vi skulle leta klänningar till dem så det var det jag hade trott att vi skulle göra... Den ena tärnan bor norr om stan så hon skulle hämta upp mig vid halvnio för att vi skulle åka till den andra tärnan som bor söder om stan. Men när hon dyker upp har hon den andra tärnan med sig, jag förstod ingenting, tyckte bara att det var jättekonstigt att den andra tärnan var med. Allt börjar med att tärna nr 1 ringer och väckte mig tjugo i åtta för att kolla att jag var uppe och för att kolla ifall vi skulle äta frukost på vägen. Inte så poppis hos mig eftersom jag vaknar hungrig. När de kommer hoppar vi in i en taxi och åker till Hotell Hilton vid slussen där de andra tjejerna väntade. Blev så överraskad att jag började gråta och skaka...Frukostbuffén där var iallafall superbra!Efter det gick vi till Grönan och körde femkamp, åt och drack massor.Gick till en park på söder och drack lite mer vin och där fick jag svara på en massa frågor om m2b.Sen gick vi till Art Corner Stockholm där jag fick måla en tavla av m2b. Jag som är helt okreativ fick bara fram en streckgubbe, ska se om jag kan lägga upp en bild på den senare. Sen avslutade vi kvällen på en restaurang.Var hemma vid tolv tiden, helt slut men fruktansvärt glad.För mig var det en perfekt möhippa utan fåniga inslag som jag skulle ha vägrat, så mina vänner känner mig superbra. Hoppas jag fick med allt...
    Låter härligt, skönt att du är nöjd och glad
  • Susanna och Fredrik

Åhh..idag har vi köpt tärnklänningar...så skönt att bocka av från listan. Hittade även små söta boleros till näbbarna

• Susanna och Fredrik

Ayla sthlm skrev 2009-04-27 14:30:36 följande:

Susanna och FRedrik, vad blev det för tärnklänningar? Vi letar för fullt men tycker det har varit svårt att hitta nåt...
    Alltså...vi hittade Vilaklänning i rosa...med ballongkjol...det blev ju vansinnigt billigt! Det finns sååååå många fina också på nelly.com..jag hoppas och tror inte att någon annan kommer välja samma klänning...har ju rosa som tema så folk håller sig förhoppningsvis ifrån färgen

Hur som helst såååå fina...
  • Susanna och Fredrik

Det gjorde dessa...men mina systrar är 160 cm långa...de ser jättekorta ut på alla modeller...
    Men hur som haver så var min ena syster inte nöjd så nu får jakten fortsätta...suck
    Ayla sthlm skrev 2009-04-28 18:59:22 följande:

va skönt! jag och tärnorna har jätteproblem med att hitta klänningar, alla är ju så korta och de vill inte ha så korta, helst ska de gå nedanför knäna...
  • Susanna och Fredrik

Min m2b har två marskalker...jag skulle tro att dom är informerade om det. Hur som haver så har jag under vintern lagt ner ganska mycket tid på att finna ljusrosa slipsar till dem. Eller jag har sökt mycket på intenet. Hittade en tjej här som ville sälja jättefina slipsar med näsduk för 150 kr/set. Men då sa min m2b att han tyckte dom var för breda...det i sig är väl ok...
    Någon månad senare meddelar ena marskalken att han har hittat slipsar och vi blir glada och lättade och han betsäller. (Han bor i Bryssel och Göteborg) Jag lämna slipsproblemet till killarna och ser det som löst. Sen har det gått ett tag och så under påsken var det klart allting och jag förde över 1400 kr till marskalken för slipsar och näsdukar...dyrt som skråen för ngt de kommer använda bara den här dagen.
    Fick idag veta att han bara har köpt 2....får panikkrypningar i hela kroppen. Blir så jävla irriterad!!!!! Nu måste vi ju köpa ngt annat till min m2b...suck...ser sistaminutenresan åka längre ifårn mig...buhu....

Svar på tråden Pingst 2009 del 4