Pingst 2009 del 4
Vet inte hur och när min hippa blir men om den blir är det min syrra som fixar den och hon har en 2 månadersbebis så det blir säkert och förhoppningsvis hemmamys....eller nåt...hmm
Vet inte hur och när min hippa blir men om den blir är det min syrra som fixar den och hon har en 2 månadersbebis så det blir säkert och förhoppningsvis hemmamys....eller nåt...hmm
Men jättefina! Över lag väldigt fina saker i ditt galleri
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-23 10:47:00 följande:
Ayla sthlm skrev 2009-04-24 13:18:03 följande:
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-25 07:34:27 följande:
Ayla sthlm skrev 2009-04-27 08:54:58 följande:
Åhh..idag har vi köpt tärnklänningar...så skönt att bocka av från listan. Hittade även små söta boleros till näbbarna
Ayla sthlm skrev 2009-04-27 14:30:36 följande:
Det gjorde dessa...men mina systrar är 160 cm långa...de ser jättekorta ut på alla modeller...
Men hur som haver så var min ena syster inte nöjd så nu får jakten fortsätta...suck
Ayla sthlm skrev 2009-04-28 18:59:22 följande:
Min m2b har två marskalker...jag skulle tro att dom är informerade om det. Hur som haver så har jag under vintern lagt ner ganska mycket tid på att finna ljusrosa slipsar till dem. Eller jag har sökt mycket på intenet. Hittade en tjej här som ville sälja jättefina slipsar med näsduk för 150 kr/set. Men då sa min m2b att han tyckte dom var för breda...det i sig är väl ok...
Någon månad senare meddelar ena marskalken att han har hittat slipsar och vi blir glada och lättade och han betsäller. (Han bor i Bryssel och Göteborg) Jag lämna slipsproblemet till killarna och ser det som löst. Sen har det gått ett tag och så under påsken var det klart allting och jag förde över 1400 kr till marskalken för slipsar och näsdukar...dyrt som skråen för ngt de kommer använda bara den här dagen.
Fick idag veta att han bara har köpt 2....får panikkrypningar i hela kroppen. Blir så jävla irriterad!!!!! Nu måste vi ju köpa ngt annat till min m2b...suck...ser sistaminutenresan åka längre ifårn mig...buhu....