Pingst 2009 del 4
Dom har tagit mig...återkommer
Dom har tagit mig...återkommer
Alla tjejerna kom och ringde på min dörr med frukost...
Sen fick jag fin krona med slöja och snygga rosa pantern solglajjer...typ Dame Edna...
Så bar det av till Grönan där vi åkte och drack lite drinkar...
Taxi till Spa.....Foot Deluxe behandling och sedan bad i poolen på taket med utsikt över stan...härligt...där hängde vi länge och drack några cider...
Sen åkte vi hem till en av tjejerna där hennes kille hade grejat med grillat och drinkar...så vi åt såååå gottt, drack drinkar, spelade jätteplockepinn och avslutade med att jag fick sjunga karaoke...kommer inte ihåg låten..jo, Ont det gör ont!! Hahaha
Hade en härlig dag med mina tjejer...nästan alla var där...
Ayla sthlm skrev 2009-05-11 07:41:47 följande:
Vi hittar inga tärnklänningar...
Ja, vi är där också....
Börjar typ få panik över summan pengar som ska hostas upp om 2 veckor...gahh.....
Ayla sthlm skrev 2009-05-15 10:58:47 följande:
Ja fan också...det har tillkommit utgifter om vi inte gillr riktigt. Min mamma hade en kompis som erbjudit sig att hjälpa med servering tillsammans med dottern och hennes kompis. Och jg ahr verkligen frågat min mamma vid upprepade tillfällen om de fortfarande är aktuellt. JA säger hon...så vi hyr i en servitris bara...men så hoppar dom alla av...helt plötsligt måsste jag betala för ytterligare 2 servitriser...så surt...men nu hr jag fixat en kompis lillasyster som kan stanna hela kvällen..skönt med nån man känner, så tar jag kanske två från cateringen...men suck...ändå...många tusenlappar extra...känner mig ruinerad!!!
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-16 21:57:48 följande:
Nu har vi köpt tärnklänningar....vi gick ifrån de ursprunliga färgerna helt och valde söta lite blommiga klänningar från Vila...med finskor och så är den väldigt fin..hoppas nu bara att min ena syster som inte har sett den vill ha den...svårt med två tärnor :)
Ayla sthlm skrev 2009-05-15 10:58:47 följande:
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-17 06:53:15 följande:
Ska man ge namnändringen till prästen??
Ayla sthlm skrev 2009-05-23 18:53:35 följande:
Låter toppen!!!!
Jag ska gå in med min pappa.
Jag har en tärna som inte vill vara tärna för att hon inte vill vara i centrum, men jag sa:
Dom kommer inte att titta på dig, du är inte huvudattraktionen...!!
Det handlar bara om ett par minuter för din pappas del...ni kan väl diskutera det lite mer och då kanske han kan själv komma fram till att det inte är så farligt...hmmm...förstår ditt dilemma...
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-24 21:32:58 följande:
Fan...min skrivare har pajat...den drar pappret så snett att den inte vill skriva på det...gah...
Jag tänkte ha toakorg men nu orkar jag faktiskt inte göra nån!
Vi försöker oss på barn...
Lycka till nu alla pingstbrudar....
Stänger ner mitt konto här på BT