Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Pingst 2009 del 4

jag tror att min hippa kommer att bli 2:a helgen i maj. En känsla jag fått iaf. Längtar verkligen! Usch känns som om det är så mycket att greja med nu men ändå så kommer jag ingen vart. Det är ju bara 40 dagar kvar nu. Måste försöka lägga på ett kol.
    Är såå nervös för kyrkan också. Tänk om man blir så nervös att man typ måste spy? Vad gör man då?? haha! Har aldrig den tanken slagit er andra?

• Kärlekensskull

Nu har vi suttit och vikt placeringskorten. En sak till att boka av på listan. De finns i mitt galleri

• Kärlekensskull

Igår satt vi och fyllde våra rispåsar. Det är så mycket små grejer som man inte riktigt tänker på. Allt tar ju sin lilla tid. Har ni mycket kvar girls?

• Kärlekensskull

Min blivande har beställt min brudbukett, corsagen och blommorna till tårtan. Så jag har inte den blekaste hur detta ser ut. Så det får bli en överaskning!

• Kärlekensskull

Jag hoppas att vi kommer att ha sånger i våra festhäften. Det är vårt toastmaster par som fixar häftet så jag har inte en aning. men jag tror att det kommer vara så.

• Kärlekensskull

Nu är det bara 33 dagar kvar tjejer! Har ni börjat bli nervösa ännu? Själv så är jag JÄTTE nervös. Egentligen vet jag inte varför, tänker på alla missar som "kan" hända. Tiden går helt sjukt fort!

• Kärlekensskull

Helt perfekt möhippa! Är så nyfiken på min Undra när den blir. Vet att svensexan kommer att vara helgen innan bröllopet iaf....

• Kärlekensskull

Vi har Mendelssohn - Bröllopsmarsch Ur En Midsommarnatts Dröm som ingång och canon i d-dur med Johann Pachelbel som utgång. Bara 26 dagar kvar för oss nu, hur är era nerver?

• Kärlekensskull

Jätte svårt att veta vad man ska köpa. Vi tänkte vi skulle köpa lite smått och gott till prästen och till vår värdinnas syster som ska sjunga. Typ köpa någon "korg" ifrån Kahls kaffe eller ifrån Oil and Vineger. Till Toastmastern och vardinnan har vi inte en aning om vad vi köper. Super svårt!

• Kärlekensskull

Jätte fin klänning! Jag har också min i mitt galleri
    Nu är det bara 24 dagar kvar tjejer.
    Hoppas på möhippa i helgen.
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-05 08:43:14 följande:

Hur ser era klänningar ut? Min finns i galleriet nu...
Svar på tråden Pingst 2009 del 4