Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Pingst 2009 del 4

Ja fy bubblan. Magen lever sitt egna spratt nu. Hoppas bara det blir bra till bröllopet.
    Är ganska så känslig för stress så jag hoppas verkligen det inte sabbar hela bröllopet.
    Super nervös för det!
    I morgon ska jag in till stan och pröva in klänningen. Ska bli kul!
    Hur är det med dina nerver?

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-06 07:46:40 följande:

Tack, och billig var den framför allt Din är oxå jätte fin...Ja, nu är det NÄRA... Har du börjat bli nervös än?
  • Kärlekensskull

Å vad roligt! Var helt inställd på att de skulle ha möhippa för mig idag. Men det blir visst intw i dag sa min m2b. Åhhh blir så irriterad. Han har gått och gett mig förhoppningar hela veckan så jag var HELT säker. Han kunde ju bara vara tyst så hade man inte fått sånna förhoppningar iaf.
    Jaja nu får man vänta till nästa helg.
    Var bara tvungen att skriva av mig lite.....

• Kärlekensskull

Åååå vad kul för er! Väntar spänd på att höra era berättelser

• Kärlekensskull

I går fick jag min efterlängtade möhippa!!
    Det hela började här hemma kl 10:00 17 tjejer kom in springandes i huset och thjoade och tjimade. Snacka om att man blev chockad. Sen sa de att jag skulle packa en väska med finkläder, oömma kläder, och badkläder. Sen skulle jag ta på mig motorcykel kläder.
    Alla samlades utanför huset och där kom en sporthoj. Jag fick inte ens veta vem som körde de sa bara att jag skulle hålla mig i HÅRT! Ja fy fasen vilken åktur. Sen så kom vi långt ut i skogen/landet. Föraren på mcn bad mig hoppa av. Sen så tog han av sig hjälpen och det var ju min bror som kört som en dåre. Sen hade vi t.o.m. åkt vilse ananrs hade jag aldrig fått veta vem som hörde. Sen kom vi till en stor gård där vi hade 5 kamp. ( Fyrhjuling, pilbåge, skytte, pussel, smak/luft test. )Himla mysigt faktiskt. Sen bar det av till ett litet mysigt hotell där vi bubblade och åt jätte god lunch. (fläskfilé toast)
    Sen fick åkte vi bilen ner till stan där jag blev sminkad på Face. Sen blev det ännu en åktur med slut destination hos min bror och hans sambo. Där hade de satt upp en massa plakat med GAMMLA kort på mig i tonåren. hahaha! Så himla bra! Sen blev det grekisk buffé med massa alkohol och Singstar.
    Sen blev det utgång på krogen. Efterfest hos min bror. Var hemma vi 04:00.

Va inte jätte pigg precis när sonen vakande kl 6 i morse. ahah! Tur att man har en så underbar m2b som tog hand om sonen så jag fick vila lite till.
    Hade en helt underbar dag i går! Man blir så rörd att de fixar detta bara för min skull mina älskade vänner!

• Kärlekensskull

ja nu är det nära
    I dag ska vi öva i kyrkan med brudnäbbarna, solisterna i kyrkan
    Mysigt!

• Kärlekensskull

Kändes så bra igår när vi övade i kyrkan. Var knappt alls nervös. Men det lär jag ju vara på stora dagen Usch vi har så mycket små fix kva

• Kärlekensskull

Igår var jag och provsminkade mig. Jag blev super nöjd Hämtade även brudnäbbarnas klänningar i går och provade min efter att de har gjort justeringarna. Det blev super bra Ska hämta klännmingen 2 dagar innan bröllopet. Ville inte ha den här hemma så den blir skrynklig och ful. Åh vad jag längtar nu! Nerverna har varit på helspänn sista tiden men nu börjar det lugna ner sig. Härligt!

• Kärlekensskull

Ja nu är det fullrulle. Om 8 dagar är man FRU!! Gud så härligt!

• Kärlekensskull

Ja nu är det nära! Tiden går så fort. har ni mycket kvar att fixa tjejer? Det största stressmoment just nu är väl att man inte kan fixa så jätte mycket förens dagen innan. Åh blir pirrig och nervös i hela kroppen när jag tänker på när man står utanför kyrkan. Snacka om att man kommer vara NERVÖS!

• Kärlekensskull

Ja vädret verkar ju bli bra. I går ringde vår DJ och sa att han fått en stroke för 4 dagar sen. Snacka om att vi fick PANIK!! Men tillslut så löste det sig fast 1500:- dyrare. Men vad ska man göra? Blir ju inget kul utan musik. Sen var vi och betalde hotellet också. Skönt att kunna bocka av på listan. Nu är det bara 4 dagar kvar Vilken underbar dag vi har framför oss. Längtar sååååå!

• Kärlekensskull

Ja nu tjejer är det bara 3 dagar kvar Helt underbart! Tänk när vi står där på kyrktrappan, klockorna ringer. Sen börjar ingångsmusiken spelas och portarna öppnas upp... Snacka om att pulsen är HÖG då Ska bli skönt när själva vigseln är klar och man bara kan njuta.

• Kärlekensskull

Vi gifter oss kl 13. Jag kommer också gråta floder när dörrarna öppnas. Pirripirr i magen nu när man tänker på det.

• Kärlekensskull

Vi fixade en toakorg igår. La i halstabeller, tuggummi, tandpetare, alvedon,genomskinligt nagelack, säkerhetsnålar, synål/tråd, handkräm, plåster, ob, hmmm ja det var nog det. Något jag har glömt tro?
    Inte m,ånga dagar kvar ju tjejer
    I dag ska jag åka och fixa naglarna.
    Igår var vi och hämtade kläderna.

Jag kommer att ha en vanlig vit bh, spetstrosor och sånna dära JÄTTE fula hållin byxor med längre ben så man slipper få skavsår. Sen har jag köpt ett sexigt nattlinne till bröllopsnatten

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-27 17:03:10 följande:

Har ni toakorgar???
  • Kärlekensskull

Ja naglarna blev jätte bra. Fick 3 pärlor på med. En lila och 2 silver. Hoppas abra man kan hålla dom fina tills i morgon. Haaqr gjort franskmanikyr med tippar så jag hoppas verkligen de ska hålla. Dina komemr säkert bli jätte bra

• Kärlekensskull

Nu är det inte många timmar kvar för oss! Känns så overkliget! Vilken underbar dag vi kommer att ha

• Kärlekensskull

Vi har en son på 2 år men det får nog bli ett syskon snart Tar nog ur spiralen efter sommaren

• Kärlekensskull

Ja nu får vi gå med i Familjeliv istället och fortsätta där. Kommer sakna BT nu när bröllopet är över. Vad ska man göra nu vid datorn om man inte ska kolla bt 10 ggr om dagen

Svar på tråden Pingst 2009 del 4