Inlägg från: Pingst09 |Visa alla inlägg
  • Pingst09

Pingst 2009 del 4

Oj, här har jag missat en tråd igen. Eller så lade jag bara inte in den i favoriter...

Jag håller koll på vädret på yr.no och häromdagen visade det att det skulle regna typ hela veckan, men nu ska det inte komma en mm utom på tisdag eller vad det var. Dock blåsigt...mellan 5 och 10 sekundmeter. Ska kika in på svt.se/vader också..

Idag drog de iväg med guben på svensexa. Det skulle inte bli så sent, hörde för en stund sedan att de var tillbaka här på byn nu i alla fall, så vi får välan se när han ramlar in, förhoppningsvis gåendes Annars få ahn en jobbig dag i morgon då vi har en del att göra!

• Pingst09

Nu står det samma sa på båbde yr.no och svt.se/vader dvs:
    Lördag: 22 grader varmt, sol, svag sydvaästlig vind och 0 mm nederbörd! Gör ju ingenting alls om dom förutspått det rätt!!

• Pingst09

Jag ska gå in med min blivande. Har aldrig varit tal om något annat heller...

• Pingst09

Känns som att nedräkningen börjar på riktigt nu. Måste kolla upp en hel del grejer nu men känner jag mig själv kommer jag mest åka runt som en yr höna. Stoppa mig den som kan!!

• Pingst09

Men 21° och sol blir väl lagom va? Och svag ostlig vind. I alla fall här där jag bor! Härligt!
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-25 20:57:33 följande:

Vill ha massor av sol men inte för varmt bara
  • Pingst09

Oj oj oj! Här ska det nu bli 25 grader, svag vind ingen molninghet och einget regn på lördag. (Nästa så jag börjar gruva mig att det blir föör varmt...)

• Pingst09

Nä visst... Tänker mest på sambon som har långärmad skjorta, väst och kavaj. Han får väl ta av kavajen när vi kommer till lokalen om inte annat.
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-26 17:31:29 följande:

Ha, ha, ha... ALDRIG är man nöjd
  • Pingst09

Vi gifter oss också kl 15.00

Vad har ni bockat av på listan idag då?

Jag har hämtat öl och vin på bolaget.
    Pratat med floristen om blommorna och när de ska hämtas.
    Pratat med konditorn om vilken tid tårtan ska hämtas samt fått klart för mig att jag inte behöver betala den förrän nästa vecka.
    Förstorat upp bordplaceringen och gjort klar den.
    Tagit ut pengar och lagt i kuvert till chauffören, solisten m.fl.
    Köpt ett presentkort på ett fruktträd till barnvakten.
    Beställt (igen) vickningen på ICA. Tur jag frågade för beställningen hade kommit bort.
    Kontaktat kyrkvaktmästaren så att han låser upp sockenstugan åt oss i morgon så vi kan hämta poslinet vi ska låna.
    Och nu ska jag ringa hon som har hand om nyckeln till lokalen och bestämma när vi kan hämta den!

• Pingst09

Jag ska ha praktiskt...de ska ju ändå av sedan Nä skämt åsido, det blir en fin BH med matchande trosor, sedan "trosor" med ben utanpå för annars får jag skavsår mellan låren. Och som grädde på moset blir det knästrumpor om jag inte kan vara utan i skorna (vilket jag hoppas på att jag kan utan att få skav)
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-27 17:15:12 följande:

Vad ska ni ha på er under klänningen? Något praktiskt eller sexigt???
  • Pingst09

heeeej alla fruar!!
    Nu är det gjort. Vi hade en toppendag, dock lite för varmt (som sagt, man är aldrig nöjd)
    I torsdags brakade vår dator totalt så jag blev utan och kunde inte vara med er de sista dagarna....och gissa om jag saknade bt
    då!!

Allt klaffade precis som det skulle under kvällen och vi festade till kl 3. kom inte i säng förrän halv 5 på söndag morgon...

Åhh, vad jag är lycklig!!

• Pingst09

Vi försöker för fullt med ett syskon til vår Anja. Tyvärr är det inte så enkelt med både diabetes, övervikt och dessutom en genetisk sjukdom som måste hållas koll på. Vår dotter som snart blir 4 har en alldeles ny sjukdom (först i världen)som beror på mina och mannens arvsanlag Hon bildar inte muskler som hon ska och hon har inget språk, kan inte äta, inte sitta eller gå och står på ganska hög dos av epelepsi-medicin... Men hon är världens goaste ändå
    Jag finns redan på FL, heter Anjasmamma där...

• Pingst09

Jag är ass själv på heltid samt att vi har två tjejer på vardera 85-90%...
    Nalle Puh 40 skrev 2009-06-08 17:13:27 följande:

Så tråkigt med er dotters sjukdom men förstår att ni är världens stoltaste föräldrar ändå.Har ni assistenter eller är ni det själva???KRAAAAM till er och Anja
Svar på tråden Pingst 2009 del 4