Inlägg från: Susanna och Fredrik |Visa alla inlägg
  • Susanna och Fredrik

Pingst 2009 del 4

Vi besällde väst med plastrong och näsduk idag till min m2b...irritationen har gått över...

Idag har vi vart och pratat med guldsmeden och lämnat våra förlovningringar där för de ska göras om...kommer kännas sjukt tomt på mitt finger i en hel månad...
    Så har vi köpt allt mousserande vin idag också...inte bästa dagen för att gå på systembolaget märkte vi men...jaja...nu är det iaf inhandlat...24 flaskor blev det..hoppas det räcker...
    Jag är så orolig att vin och öl ska ta slut under kvällen, det får bara inte hända!

• Susanna och Fredrik

Jag tror att min är då med...om jag får någon vill säga..för sedan är jag uppbokad alla andra helger fram till bröllopet och det vet systeryster om...så vi får se...spännande
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-29 21:15:54 följande:

Möhippa på g nästa lördag, spännande...
  • Susanna och Fredrik

Vad tyst det är här i pingsttråden...??

• Susanna och Fredrik

Men gud...blir galen på det här med bordsplacering! Vet inte hur jag ska tänka eller få till det bra!!
    Jättesvårt ju!

• Susanna och Fredrik

Oh...vi har 52 gäster...men det är kanske svårare när man inte har så många gäster....finns inte så mycket att bolla med...
    Skönt för er att ni är klara med det pusslet!!!

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-03 06:45:18 följande:

Nu är vi färdiga med bordsplaceringen, har gjort MÅNGA förslag men nu känner vi oss nöjda med var våra 95 gäster ska sitta
  • Susanna och Fredrik

Jag hade bestämt att jag skulle sy näbbklänningar...jag har sytt en...men har två kvar att sy men nu vet jag inte om jag vill längre!!!
    Gah...

• Susanna och Fredrik

Idag har jag träffat floristen! Det blir nog fin bukett.
    Har även hämtat min m2b väst set ...han är bortrest så jag få inte se det på förrän till helgen...men det ser fint ut

• Susanna och Fredrik

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-05 08:43:14 följande:

Hur ser era klänningar ut? Min finns i galleriet nu...
    Vill inte lägga ut nån bild på min men den är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
  • Susanna och Fredrik

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-04 19:04:03 följande:

Vad köper ni till de som hjälp till lite extra?
    Vi har köpt till marskalkar: sedelklämma med namnet graverat
    Tärnor: nyckelring med namnet graverat

Föräldrar...I don´t know.....ville dom inte hjälpa var dom faktiskt inte tvungen..vi har inte bett om det direkt men man får väl hitta på ngt sedan....
  • Susanna och Fredrik

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-07 22:27:47 följande:

Någon som har hört hur vädret ska vara 30 maj???
    Jag har också beställt fint väder!
Svar på tråden Pingst 2009 del 4