Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Vad ska ni ha på er under klänningen? Något praktiskt eller sexigt???

• Nalle Puh 40

Vi ska ha toakorgar men det är tomt i killarnas. Är ca 100 gäster och vi ska vara i en bygdegård så det blir nog bra tror jag...

• Nalle Puh 40
    Kärlekensskull skrev 2009-05-28 06:24:35 följande:
    Vi fixade en toakorg igår. La i halstabeller, tuggummi, tandpetare, alvedon,genomskinligt nagelack, säkerhetsnålar, synål/tråd, handkräm, plåster, ob, hmmm ja det var nog det. Något jag har glömt tro? Inte m,ånga dagar kvar ju tjejer I dag ska jag åka och fixa naglarna. Igår var vi och hämtade kläderna. Jag kommer att ha en vanlig vit bh, spetstrosor och sånna dära JÄTTE fula hållin byxor med längre ben så man slipper få skavsår. Sen har jag köpt ett sexigt nattlinne till bröllopsnatten Nalle Puh 40 skrev 2009-05-27 17:03:10 följande:
    Blev naglarna bra??? Jag ska göra mina idag men hon kommer nog börja gråta för mina naglar är hemska pga att jag jobbar imom vården (skyller jag på iaf...)
  • Nalle Puh 40

nu är vi giiiiiftaaaaaaaaaa :-d

• Nalle Puh 40

Vill gifta mig igen, var en sån UNDEBAR dag... (fast med samma person såklart...)

• Nalle Puh 40

Blir det bebisar för alla pingstbrudar nu eller har ni det innan???

• Nalle Puh 40
    isop skrev 2009-06-04 16:34:33 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-06-03 20:42:00 följande:Vi tänkte faktiskt se om det går, vi har inte försökt innan. Jag slutade med p-pillerna precis till bröllopet och har ingen aning om när kroppen tänker komma igång igen.
    Vi har inte heller försökt innan men slutade med mina p-piller veckan innan bröllopet och äntligen har sexlusten kommit tillbaka, får se vart det leder...
  • Nalle Puh 40

Jag kommer finnas kvar men fixar kanske en inloggning på FL oxå...

• Nalle Puh 40

jag kommer vara kvar här läääänge....

• Nalle Puh 40
    Pingst09 skrev 2009-06-08 13:37:25 följande:
    Vi försöker för fullt med ett syskon til vår Anja. Tyvärr är det inte så enkelt med både diabetes, övervikt och dessutom en genetisk sjukdom som måste hållas koll på. Vår dotter som snart blir 4 har en alldeles ny sjukdom (först i världen)som beror på mina och mannens arvsanlag Hon bildar inte muskler som hon ska och hon har inget språk, kan inte äta, inte sitta eller gå och står på ganska hög dos av epelepsi-medicin... Men hon är världens goaste ändå Jag finns redan på FL, heter Anjasmamma där...
    Så tråkigt med er dotters sjukdom men förstår att ni är världens stoltaste föräldrar ändå.
    Har ni assistenter eller är ni det själva???

KRAAAAM till er och Anja
  • Nalle Puh 40

Jobbar själv som assistent, har varit mycket i hemmet men är nu flexare inom handikappomsorgen.

Svar på tråden Pingst 2009 del 4