• EliNord

Ångest någon?

Jobbigt när alla skriver att de inte har ångest när det var det du undrade över. Är så lätt att känna sig ensammast i världen. Jag förstår verkligen var du menar. Jag har gått och dragit runt på dessa tankar i flera månader nu. Har försökt prata om det. Dels med min sambo, dels med folk runtomkring.

Alla säger att det är normalt att ha en sådan period, att det troligen är själva dagen jag är nervös över och att det säkert kommer gå bra.

Men det är beslutet som sådant som stressar mig och jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur dessa tankar... Men jag har börjat säga som alla andra "Det löser sig säkert!"

• EliNord

Kan bara ge ett litet tips...

Jag och min sambo var på en liten miniweekend nu i helgen. Vi har haft fullt upp med bröllopsplanering,oro över bröllopsbudgeten, skaffat en liten hundvalp, mycket på jobb osv osv.

Var fantastiskt att ha några dagar bara för oss själva. Att verkligen få njuta tillsammans, ha tid för varandra, ha tid att prata med varandra och bara ha det bra tillsammans. Det gjorde alla tankar på bröllopet så mycket bättre och nu känner jag att jag är på banan igen.

Kan verkligen rekommendera dig att tillsammans med din blivande försöka få till lite extra kvalitetstid.

Svar på tråden Ångest någon?