Boots nr7 Beauty serum
Hej hej!
Jag har också provat No7 men den förväntade effekten uteblev.
Jag hade verkligen hoppats på att den skulle hålla sitt löfte, att jag skulle få en jämn, fin persikohy med lyster Vilket jag dock inte fick.
Hej hej!
Jag har också provat No7 men den förväntade effekten uteblev.
Jag hade verkligen hoppats på att den skulle hålla sitt löfte, att jag skulle få en jämn, fin persikohy med lyster Vilket jag dock inte fick.
Jag använder www.exuviance.eu/sv/index.html som jag köper hos min hudterapeut, verkligen kanonprodukter.
Nu ska jag se om jag kommer ihåg rätt
Exuviance är de produkter som hudläkare rekommenderar, det är alltså inget "tvhop hokuspokus"
Jag har problem med acne & äter just nu en antibiotikakur och när jag träffade hudläkaren så bekräftade hon det som min hudterapeut hade sagt. Att Exuviance är det enda som hon också rekommenderar sina patienter och att det verkligen fungerar.
Jag har verkligen provat allt, aloevera juice, No7, proaktiv osv.
Anledningen till att Exuviance fungerar så bra är att det är så nära receptbelagda preparat som man kan komma.
Sen har tror jag att det är aha-syran i preparatet som föryngrar huden.
Här står det om rynkor www.exuviance.eu/sv/hudproblem_1.html
Och om torr hy
www.exuviance.eu/sv/hudproblem_2.html
För min del har jag verkligen sett resultat, dels med acnen & sen har jag pigmentsfläckar som också har blekt + att jag har fått jänmare hy med lyster
Priset på min dagkräm har jag för mig var runt 250 kr, värt varenda krona, dryg produkt.
Jag tror inte det, det är ju solskyddsfaktor 15 i deras produker.
Jag skyddar mig alltid från solen i och med att jag får pigmentsfläckar så jag glömde fråga det faktiskt.
De är verkligen kanon, tror dock att de bara säljs hos hudteprateuter. Men det är ju egentligen det bästa, då de kan hjälpa dig att välja produkterna som passar dig.
Som sagt, har fungerat kanon på mig.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna få så här fin hy, och då har jag bara hållt på med profukterna i ca 2 månader.
Så jag kommer ha perikohy på mitte bröllop nu den 1/8 vilket jag aldrig hade trott
Men lycka till och oavsett hoppas jag att du hittar det som fungerar för dig
´Hejhej!
Jag blir också år i år och använder som dagt exuviance. Varken hudterapeut eller hudläkaren sa något om min ålder. Men det bästa är ju om du pratar med en hudterapeut så att de får kika på din hy & så att du kan fråga om åldern spelar in