så onödigt men ändå såååå ville ha haft på mitt bröllop
commerce.idmi.net/ecommerce/catalog_detail.asp&CI=338&PI=35653
commerce.idmi.net/ecommerce/catalog_detail.asp&CI=338&PI=35653
är det lätt att beställ från classybride.com?
vet inte tyvärr...har aldrig gjort det...=(
Kan man inte fixa det själv då? Antingen skriva under skon eller klistra fast stenar så att det formar I Do?
Håller med, jättefint!!
det är jättelätt och snabbt gick det också dom är väldigt hjälpsamma på kundtjänst där
inlägg 14 var ju svar till dig...blev lite fel
Min kompis man hade klistrat hjärtan under sina skor på deras bröllop, så när de knäböjde framme vid altaret såg man hjärtan under hans skor. På hjärtana hade han skrivit H och M.
Bruden visste inget =)
fastnade för kortet "will you be my flowergirl?" så sött =)
oj det minns jag inte. beställde massor av grejer, ska kolla på sidan
ser ut som om det är 25 dollar i frakt för första grejen och sen 0.50 för varje sak ytterligare man köper. alldeles för dyrt om man bara ska ha en grej förvisso men du kan ju göra som jag och ett par andra tjejer gjorde, vi gick ihop och handlade många stycken på beaucoup.com för att frakten inte skulle bli så faligt dyr. fast detklart frågan är om det är värt det om man bara vill ha just den saken. kanske det finns samma på ebay annars?
menar såklart www.beau-coup.com/ skrev fel innan
nej det klart att det blir ganska dyrt att betala mer i frakt än vad varorna kostar. jag beställde ju så mycket så 25 dollar var inte så farligt
hej såg på beau-coup.com att om man beställer för 150 dollar så är det fri frakt...ett tips bara...
så om du ska handla nått så kanske det är bra att gå ihop med några andra så slipper ni frakten menar jag...=)
japp, vi var många som beställde tillsammans därifrån, bland annat candy scoops till våra godisbuffer. finns sjukt mycket bröllopsgrejer i usa tex. att inte sverige har lika kul grejer att beställa är synd faktiskt
ja men verkligen...så slipper man hålla på med en massa extra förståelser med frakt o skit...hihi