Inlägg från: Barret |Visa alla inlägg
  • Barret

2 maj! Snart dax!

Hej!
    Vi ska också gifta oss den 2 maj. NU börjar jag verkligen bli nervös.... inte nervös egentligen men sådär härligt pirrig som man vad inför julafton när man var liten..

Vi har lite trycksaker och andra smågrejer kvar att färdigställa men i övrigt är det mest att vänta.. Ska bli sååå kul!

• Barret

LillEM:
    Får verkligen hoppas att vädret håller i sig.... snart är det bara 7 dagar kvar och då får man börja följa väderprognoserna riktigt ordentligt...
    Lycka till själv.

• Barret

Visst är det lite svårt att släppa taget om planeringen? Kanske bara jag som är kontrollfreak !? :o)

• Barret

9 dagar tjejer, 9 dagar! GAhhhhhh....

Ska ni gifta er i kyrkan?

• Barret

justagirl:
    Jag bor i Västerås och här tror jag inte att blommorna som faktiskt har slagit ut kommer hinna försvinna... Däremot hoppas jag att det ska slå ut ytterligare lite blommor på veckan som kommer... Kollade på smhi och det ska vara fint väder hela den här helgen så jag tror att det kommer hända massor där ute i naturen. Håller bara tummarna för solsken den 2 maj också.. nästan så jag vill att det ska regna nu för att vara fint då...

• Barret

Det känns som om jag är barn på nytt och inte riktigt har tålamod att vänta tills julafton.. Gah.. :o)

Svar på tråden 2 maj! Snart dax!