CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
Hejsan!
Jag startade idag, körde för två år sen med lyckade resultat men efter en graviditet så är det dags igen!
Följ mig gärna på min blogg också: bambi.blogg.se
Hejsan!
Jag startade idag, körde för två år sen med lyckade resultat men efter en graviditet så är det dags igen!
Följ mig gärna på min blogg också: bambi.blogg.se
Är inne på min andra dag också. Hade så himla bra resultat för två år sen, läste mina gamla anteckningar i min blogg och såg att den FJÄRDE dagen var värst då... inget att se fram emot direkt.
Men dessa två dagar har varit OKEJ. Jag vet att sen när jag har kört i en vecka så vill jag nästan inte sluta för att det är så enkelt och smidigt och går av bara farten!
bambi.blogg.se
Jag tror att jag går och lägger mig snart.. brukar vara lättast att sova bort dessa första dagar!
/är på dag 2
bambi.blogg.se
dag 3... skönt snart ketos
längtar efter ketosen. bambi.blogg.se
Ja, det går kanske. Snittet brukar vara runt 2 kg/veckan med ren kur. Men om man tränar så kan man gå ner mer.
/inne på dag 3 också hade gått ner nästan ett kilo när jag vägde mig imorse!!
bambi.blogg.se
Ketossstickor finns på apoteket!
bambi.blogg.se
Jag blir mer och mer peppad för varje dag som går och jag bruakr tänka: "Inte behövde jag äta dom här dagarna som har gått, jag har klarat mig helt utmärkt på CK." Det tycker jag är väldigt peppande... att känna att man faktiskt inte MÅSTE äta!
bambi.blogg.se
Ja, det finns många fördelar med CK :)
/snart klarat av dag 3!!
bambi.blogg.se
Det kan ju vara vad som helst. ATt man inte har varit på toa på ett tag, mensen på väg, osv.. Vikten pendlar ju upp och ner..
bambi.blogg.se
Dag 4 - woho!
Jag kör bara choklad, älskar den! Skulle kunna dricka bara den hur länge som helst!
/inne på dag 4
bambi.blogg.se