Inlägg från: bambibloggagratisse |Visa alla inlägg
  • bambibloggagratisse

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

evvia: Tja.. eller några timmar efter!

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Inne på dag 14 idag, ska bli spännande att väga sig imorgon och se vad dessa 2 veckor av ren kur har gett för resultat!

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Men va många som bryter sin ren kur!!

• bambibloggagratisse

Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fett
    Efter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fett
    Efter 2 veckor: 70,7 kg och 34,4% fett
    Resultat: -4,7 kg

Följ mina tankar och min viktnedgång på min blogg:
    bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

emmsingen5: Jag brukar alltid vänta till några dagar före min upptrappning innan jag börjar kika på recept... det är ju självplågeri annars!! ;)

Imorse visade vågen på +0,2 från igår... jag borde kanske inte väga mig varje dag... men jag kan inte låta bli!

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

emmsingen5: Jag är inne på dag 16 idag... tänkte köra 3 veckor ren kur sen sakta upptrappning!

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Dag 17 av 21 och jag har kollat på en massa recept på vad jag ska äta sen så nu kurrar det i magen och jag kan inte sluta tänka på mat.

Jag funderar på antingen GI eller LCHF, någon som har några åsikter om dessa dieter?

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

hujjedamejj: Jag skrev ett inlägg om skillnaden mellan GI coh LCHF diet på min blogg:

bambi.blogg.se

Dag 18 idag och imorse visade vågen -5,2 kg

• bambibloggagratisse

Jag väger mig varje dag... tycker att det är väldigt peppande. Det är nästan dagens höjdpunkt att väga sig på morgonen :)

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

SIAX: Ja, jag har en digitalvåg som även visar fettprocent, det är himla kul att se den minska också.

Imorse så stod vågen stilla. Trist, men så är de ibland.

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Idag inleder jag dag 20 på ren kur. Igår planerade jag upptrappningen, som nu finns på bloggen:

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

HSN: Man ska mäta på morgonen för då är urinet mer konsentrerad. Sen under dagen så spär du ut det med vatten och då kan det bli för få ketoner i urinet för att ge utslag på stickan!

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

emmsingen5: Nej, va trist! Det går ju inte att dricka vanlig läsk, det är ju så mycket socker i det! Men du var duktig som stod emot ändå!

Jag är inne på dag 21 nu, trodde aldrig att det skulle gå så här lätt! Imorgon börjar jag upptrappningen, det är också lite med blandade känslor. Det går ju så bra nu så det skulle vara roligt att fortsätta, samtidigt så saknar jag att äta och så hade jag bestämt att köra 3 veckor ren kur.

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Nu har jag klarat av 3 veckor ren kur utan minsta lilla fusk. Idag börjar upptrappningen (följ gärna den på min blogg: bambi.blogg.se)

Efter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fett
    Efter 2 veckor: 70,7 kg och 34,4% fett
    Efter 3 veckor: 69,7 kg och 33,7% fett
    Resultat: -5,7 kg

• bambibloggagratisse

Jag är inne på dag 3 på upptrappningen, har gått upp 0,5 kg!! Gah... inte roligt... hoppas på att gå ner dom igen!

Kika gärna på bloggen:

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Har nu trappat upp i en vecka (ganska snabb upptrappning) och vågen visade på samma som när jag slutade med CK:

Efter 1 veckas ren kur: 72,8 kg och 35,3% fett
    Efter 2 veckors ren kur: 70,7 kg och 34,4% fett
    Efter 3 veckors ren kur: 69,7 kg och 33,7% fett
    Efter 1 veckas upptrappning: 69,7 kg och 35,9% fett
    Resultat: -5,7 kg

Läs gärna mer på min blogg: bambi.blogg.se

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!