Inlägg från: Twixiee |Visa alla inlägg
  • Twixiee

Juni 2009 nr 4

Vi tänkte ha cupcakes istället för tårta, och då tänkte jag chokladmuffins med grädde och jordgubbar på.
    Tror ni det kan bli en hit?

• Twixiee
    nni skrev 2009-05-11 20:09:01 följande:
    Mummmmmms, cupcakes! En hit, ja det tror jag!Vi ska ha en ganska klassisk tårta, med smak av ngn choklad o jordgubbar!
    Ja, visst låter det gott! Jag måste nog provbaka i helgen

Vi var också inne på någon klassisk jordgubbstårta först, men kom sen på idéen om cupcakes istället och det verkade lite "lättare"
  • Twixiee

åh, det är nästan "farligt" att prata om sånt här. Suget efter något sött börjar nästan bli för stort

• Twixiee

Red Scarlet skrev 2009-05-22 11:21:57 följande:

Du måste gå in i fliken för STARKA bilder.. det är hett vettu!
    Nyfiken som man är så blev jag ju tvungen att gå in och titta på bilderna, och DAMN! Riktigt snygga kort!
  • Twixiee

Imorgon ska vi träffa prästen för första gången, och det står helt stilla i huvudet på mig nu om vad som är viktigt att fråga/prata om. Vad tycker ni man ska ta upp, som är viktigt?

• Twixiee

Det ska vi också ta upp Får se hur det går.. Om han säger nej, så är det ingenting mer med det. Då får jag gå in själv *nervöst* och om han säger ja så frågar jag min pappa om han vill. Så är det upp till honom

• Twixiee

Min karl vill inte se mig före, så alla kort och det måste tas efteråt. Han vill stå framme vid altaret och se mig första gången då jag kliver in genom portarna, gulligt

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att det fanns så mycket runt omkring ett bröllop att tänka på. Det är allt från Save the date till vilka sorts trosor som är "riktiga" brudtrosor. Jag höll på att få fnatt ett tag här inne.. Men tur att man kan sålla bort och se vad som är mer eller mindre viktigt. Jag har lärt mig att tänka på mig, på min karl och på vårt bröllop och att det inte är någon annans.

• Twixiee

Huvudsaken är väl att du och din älskade kommer att stå framför prästen och lova att älska varandra i nöd och lust
    Så fort du sätter fötterna innanför dörrarna så har din tanke om att gå in med din pappa försvunnit

• Twixiee

Det har jag ingen aning om, det var vara ett exempel
    Hörde någon som sa att det fanns underkläder på H&M, Kappahl eller Lindex som hette något i stil med "Bride" för de innehöll någonting blått. Men jag är inte förvånad om det finns speciella brudtrosor

Flisa80 skrev 2009-05-27 20:26:43 följande:
    Finns det riktiga brudtrosor??????
Svar på tråden Juni 2009 nr 4