Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Nu har jag pratat med hotellet och checkat att dom kan förvara min brudbukett under natten! Skönt att ha en sån liten sak avklarad!

• MulleNuh
    Jaa!! Sitter o lyssnar på låten nu! haha får riktiga flashbacks!
    nni skrev 2009-06-01 18:20:59 följande:
    Kul för er att ni hippats allihopa!! Jag gifter mig inte förrän 27:e så de har tre helger på sig att ordna hippan... Mullenuh; Kul att du ändå fick spela in en musikvideo! Blir en rolig överraskning kan jag gott tänka mig.
  • MulleNuh

jag har lagt in ett par bilder från hippan när vi gjorde videon om nån vill se!! Ja jag är den med svarta lilla klänningen om ingen lista ut det..

• MulleNuh

Klackarna var lite meckiga att gå i dock.. Men inga ben brutna.
    nni skrev 2009-06-01 20:13:01 följande:
    Haha, kul outfit!! Roligt med ett ansikte osså till dig
  • MulleNuh

fast dessa kläder hade jag bara i studion..

nni skrev 2009-06-01 20:17:48 följande:
    Ja skyhöga ju Det e strongt, jag skulle inte klarat det. Inte på kullersten iaf, som det e överallt i städer
  • MulleNuh

oooo vilken hemsk dag!!!!
    Men jag tror det bara är en liten testning från han dr uppe! I slutet kommer dagen bli perfekt!!!

RonjaR skrev 2009-06-01 22:16:18 följande:
    Usch vilken jobbig dag jag har haft! Var kl 10 hos frissan och klippte och slingade. Blev som på bilden, men när det är klart så ångrar jag att jag valde en så mörk färg. Blev provsminkad kl 13, kändes bra där, men efter några timmar insåg jag att make-upen inte kändes som jag. Slog huvudet hårt i en vägskylt när jag gick på stan med min m2b, började gråta precis när vi skulle hämta våra ringar. DET gick bra dock. Letade i timmar efter örhängen - hittade inga. Vi letade skor till m2b i två timmar - hittade inga. Skavsår. På vägen hem ringde min kompis som ska göra brudbuketten och sa att blomsteraffären inte hade levererat provblommorna som det skulle idag. Puh! Har gråtit över att jag inte känner mig fin.Nya tag imorgon: Ring ny frissa.Provsminka mig på FaceSkäll på blomsterhandlarenLeta örhängenNu är det dags att sova , god natt!
  • MulleNuh

ååå kan man bli TRÖTT på karlar eller???!!!

Ja nu är det typ 11 dagar kvar.. Sambon har ju en del att fixa.. Nää vet ni vad han prioriterar på sin första lediga dag?! Slippapper till trappan tyckte han!

• MulleNuh

haha.. You got me!! Ikväll hade jag ju planerat in en tandblekning!!

Red Scarlet skrev 2009-06-02 15:45:09 följande:

Tack tjejer, det ska nog ordna sig!Annars är det mest så för mig just nu att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med planeringen, det är bara lite småsaker att göra så jag sitter och rullar tummarna... börjar fundera på halvt om halvt onödiga saker som att bleka tänderna eller annat bara för att jag inte vet vad jag ska göra innan bröllopet..inte så bra! Speciellt när jag inte hinner det heller hehe
  • MulleNuh

men GUUUD! Hur kan dom räkna fel så mycket!! Man hostar ju kanske inte bara direkt upp 11.500:- så där! Fy va dåligt!!!

Miss Moneypenny skrev 2009-06-03 08:13:00 följande:

3 dagar kvar för mig!!! Igår var en riktig kass dag.. Väderprognosen till på lördag ser inte lovande ut och så fick vi ett mail från resebyrån där de skrivit att de räknat fel och de priser vi fått på vår faktura egentligen bara var för en person och de bad oss betala 11500 kr till! Gaaaaah! Tack för det, några dagar innan bröllopet!!!! Vi har pratat med konsumentvägledaren och ska bråka men herregud, det tar tid och energi som vi inte har just nu.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4