RonjaR skrev 2009-06-01 22:16:18 följande:
Usch vilken jobbig dag jag har haft! Var kl 10 hos frissan och klippte och slingade. Blev som på bilden, men när det är klart så ångrar jag att jag valde en så mörk färg. Blev provsminkad kl 13, kändes bra där, men efter några timmar insåg jag att make-upen inte kändes som jag. Slog huvudet hårt i en vägskylt när jag gick på stan med min m2b, började gråta precis när vi skulle hämta våra ringar. DET gick bra dock. Letade i timmar efter örhängen - hittade inga. Vi letade skor till m2b i två timmar - hittade inga. Skavsår. På vägen hem ringde min kompis som ska göra brudbuketten och sa att blomsteraffären inte hade levererat provblommorna som det skulle idag. Puh! Har gråtit över att jag inte känner mig fin.Nya tag imorgon: Ring ny frissa.Provsminka mig på FaceSkäll på blomsterhandlarenLeta örhängenNu är det dags att sova , god natt!
Usch vilken dag du! Synd du hade sådan otur nu innan så nära inpå! Men det ska nog bli till det bästa ska du se! Precis ALLT kan ju inte va glassigt.
Men haft otur med makeup artist själv, så bytte. Ska snart bli provsminkad på nytt.
5 dagar kvar för vissa av er (om man räknar med denna dagen) 25 dagar för mig!