Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Juni 2009 nr 4

Mullenuh; Hur går det med nutriletten förresten?

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-29 12:06:54 följande:
    nu har jag ätit den mot min vilka faktiskt... Sen jag började jobba iaf..Jobbar bara till kl 14 så då orkar jag inte gå och köpa mat så då tar jag en nutrilett ist.. Går snabbt! Men jag vill verkligen inte gå ner mer i vikt!! Mina ben och rumpa finns inte kvar! Alldedes för smalt är det där nu..
    Nä gå inte ner mer då. Formerna ska ju va kvar. Jag blir själv matt så man behöver ju egentligen mer i sig om man e igång.
    Jag har inte heller mycket till jag vill ner... och sedan blir det GI mat för hela slanten. Mumma.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-29 12:33:47 följande:
    får jag fråga hur mycket du väger och hur lång du är??
    Måste du fråga
    Nä men 174 lång ca o jag väger lite över 70 och vill gå ner till 65

RonjaR; Kanske att byta ut ngt mål mot nutrilett?
    Men att gå på ren kur e jobbigt kan jag säga, man måste va helt motiverad. Ett kilo lär du hinna gå ner på annat sätt som GI.
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-29 16:28:20 följande:
    hihi det blir många man ska svara på och kommentera när man inte varit inne här på hela dagen Som gästbok har vi gjort så här:Vi köpte en ganska stor svart bok typ med svarta sidor (boken används väl till foton och scrapbooking annars gissar jag). Inuti den har vi delat av sidorna med snirkliga bitar av tapeten vi använt till alla trycksaker och så har vi klistrat fast med glitterbokstäver Gästbok13 juni 2009Tyckte att det blev jättefint!! Så är det sedan tänkt att gästerna ska skriva och så ska vi sätta i kort på varje par där de har skrivit. Tror det blir ett jättefint minne!
    Vilken bra idé!! Blir nog superfint.
  • nni

Red Scarlet skrev 2009-05-30 09:05:15 följande:

Åå nu har killarna precis varit och hämtat min fästman till svensexa! De satte på honom en hel piratmundering och stack... damn vad skoj! Hoppas att de har kul idag, de har ju tur med vädret iaf!
    Haha, vad kul!! Jag vet den mesta av planeringen av svensexan. De e superbra vänner och planerar verkligen efter hans personlighet. En rolig grej e att en av hans vänner som tyvärr ska resa utomlands o bosätta sig innan bröllopet, e med o planerar o ska va med på själva svensexan.
  • nni

Kul för er att ni hippats allihopa!!
    Jag gifter mig inte förrän 27:e så de har tre helger på sig att ordna hippan...

Mullenuh; Kul att du ändå fick spela in en musikvideo! Blir en rolig överraskning kan jag gott tänka mig.

• nni
    MulleNuh skrev 2009-06-01 20:09:58 följande:
    jag har lagt in ett par bilder från hippan när vi gjorde videon om nån vill se!! Ja jag är den med svarta lilla klänningen om ingen lista ut det..
    Haha, kul outfit!! Roligt med ett ansikte osså till dig
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-06-01 20:13:31 följande:
    Klackarna var lite meckiga att gå i dock.. Men inga ben brutna.
    Ja skyhöga ju Det e strongt, jag skulle inte klarat det. Inte på kullersten iaf, som det e överallt i städer
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-06-01 20:18:49 följande:
    fast dessa kläder hade jag bara i studion..
    Aha okej. Men då gick det väl ann?!
  • nni
    RonjaR skrev 2009-06-01 22:16:18 följande:
    Usch vilken jobbig dag jag har haft! Var kl 10 hos frissan och klippte och slingade. Blev som på bilden, men när det är klart så ångrar jag att jag valde en så mörk färg. Blev provsminkad kl 13, kändes bra där, men efter några timmar insåg jag att make-upen inte kändes som jag. Slog huvudet hårt i en vägskylt när jag gick på stan med min m2b, började gråta precis när vi skulle hämta våra ringar. DET gick bra dock. Letade i timmar efter örhängen - hittade inga. Vi letade skor till m2b i två timmar - hittade inga. Skavsår. På vägen hem ringde min kompis som ska göra brudbuketten och sa att blomsteraffären inte hade levererat provblommorna som det skulle idag. Puh! Har gråtit över att jag inte känner mig fin.Nya tag imorgon: Ring ny frissa.Provsminka mig på FaceSkäll på blomsterhandlarenLeta örhängenNu är det dags att sova , god natt!
    Usch vilken dag du! Synd du hade sådan otur nu innan så nära inpå! Men det ska nog bli till det bästa ska du se! Precis ALLT kan ju inte va glassigt.
    Men haft otur med makeup artist själv, så bytte. Ska snart bli provsminkad på nytt.

5 dagar kvar för vissa av er (om man räknar med denna dagen) 25 dagar för mig!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4