Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Juni 2009 nr 4

The bride to be in june skrev 2009-06-02 09:07:41 följande:

Här kommer jag! Jag har varit med och följt den här tråden men vart så aktiv i mitt akrivande! Jag gifter mig om 12 dagar idag! Ojojoj! Jag har haft min hippa och min blivande hade sin svensexa i helgen som var. Så nu kan man bara koncentrera sig på den stora dagen! :D Det känns som om man har glömt hur mycket som helst just nu... men jag hoppas och tror att vi har allt under kontroll!Förra veckan var jag och provade klänningen igen! Mhmm! Den är underbar! På fredag ska jag till frisören och lägga i löshår och färga mig! :DLängtar! :D
    Det låter bra!
  • nni

Miss moneypenny; nä men fy vad tråkigt! Jag hoppas ni inte behöver betala all den summan. Det e jätte mycket pengar ju, speciellt i sånna här bröllopstider när man lägger mycket på annat. Men vad ska man göra?

Twixiee; förstår att det kommer olägligt. Men e som du säger, orginellt. Du får sminka över lite, men ärr gör en person, vad tråkig man e utan ärr...

Angående vädret för er på lördag...ni kommer få en toppen dag ändå! Vädret e inget man tyvärr kan styra över, men om det regnar lite så e det bara romantiskt. Tycker jag. Och solen kommer säkerligen titta fram. Det ska ju va sommar.

• nni
    laris skrev 2009-06-04 09:41:30 följande:
    Hallå alla blivande junibrudar! Vill ni hjälpa mig med denna fråga www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m3439982.htmlPleaaase
    Kommer inte på ngt nu. Återkommer kanske...
    Jag känner mig superstressad, men som tur e ska vi ha tid. Det e festhäfte, vigselhäfte, ändra bordsplaceringen för 2 kommer inte, åka till lokalen o ordna namnskyltar med mera.
    Jag har varit förväntansfull o nervös innan men nu känner jag fjärilar i magen... Iiiiihh det närmar sig!!
  • nni

Hej alla!
    Vad ni snackar. Här har man jobbat o så ser man en sida med massor med roliga inlägg!
    Nu gifter sig snart några av er!
    Åh kommer tänka på er!!

• nni

Hahaha...min kära blev grundlurad! Han var inne på Coop, en av killarna snodde bilen o körde iväg. Han ringde mig o jag skrek. Hihi. Tyvärr så hittade han oss, pga vovvens skall. Men var så kul. Såg mig för jag stod utanför bilen o spanande bakom buskar, o han sa "vem har bilen" jag "jag vet inte vem det e"...Men han som hade bilen hann inte köra iväg. Fast LURAD det blev han! Utklädd till Uncle Sam e han också. Så kul!

• nni

Tänker på er som har bröllop idag! Hoppas ni får det lovely!

• nni

Red Scarlet skrev 2009-06-06 15:11:04 följande:

Åååh min fästmans två kompisar kidnappade honom imorse för en ANDRA svensexa.. han ringde mig för några timmar sedan och berättade att han skulle stiga på planet till London nu... fy vad avundsjuk jag är! Och jag saknar honom som sjutton.. det känns jättesvårt att han är så långt ifrån mig nu helt plötsligt, verkar som om man blir ännu mer blödig när det är så pass nära bröllopet. Vill ha honom här!
    Vad kul för hnm! Jo jag saknar min man...men e glad för vet att han har det skitroligt !
  • nni

Hur går det för er??
    Ska ändra bordsplaceringar o sitta med vigselhäfte samt festhäfte idag! När man har tid över så har man en massa att göra...alltid e det så

• nni

MissCurley; Vad störigt, minst sagt! Såna fel ska inte göras!
    Men vad ska man göra?

älskarlivet skrev 2009-06-07 15:00:31 följande:
    Någon mer som inte ska ha vals?Vi tänkte ha det, men har nu, 6 dagar innan bröllopet, kommit fram till att det inte är vi. Därför ska vi dansa tryckare istället till den här låten: www.youtube.com/watch
    Vi funderar på att inte ha vals utan tryckare. Eller vi får se. Ska nog ha "Kiss from a rose" med Seal, och den fungerar både som vals o tryckare.
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande:

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
    Ååååååh, Grattis!! Bilder??
    Jag vill själv att det aldrig ska ta slut!

Är i valet och kvalet om utgångsmarsch.
    Ronja? Eller a Trumpet voluntary?
    Ingångs e Canon in D.
    Allt på fiol o cello.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4