Juni 2009 nr 4
The bride to be in june skrev 2009-06-02 09:07:41 följande:
The bride to be in june skrev 2009-06-02 09:07:41 följande:
Miss moneypenny; nä men fy vad tråkigt! Jag hoppas ni inte behöver betala all den summan. Det e jätte mycket pengar ju, speciellt i sånna här bröllopstider när man lägger mycket på annat. Men vad ska man göra?
Twixiee; förstår att det kommer olägligt. Men e som du säger, orginellt. Du får sminka över lite, men ärr gör en person, vad tråkig man e utan ärr...
Angående vädret för er på lördag...ni kommer få en toppen dag ändå! Vädret e inget man tyvärr kan styra över, men om det regnar lite så e det bara romantiskt. Tycker jag. Och solen kommer säkerligen titta fram. Det ska ju va sommar.
Hej alla!
Vad ni snackar. Här har man jobbat o så ser man en sida med massor med roliga inlägg!
Nu gifter sig snart några av er!
Åh kommer tänka på er!!
Hahaha...min kära blev grundlurad! Han var inne på Coop, en av killarna snodde bilen o körde iväg. Han ringde mig o jag skrek. Hihi. Tyvärr så hittade han oss, pga vovvens skall. Men var så kul. Såg mig för jag stod utanför bilen o spanande bakom buskar, o han sa "vem har bilen" jag "jag vet inte vem det e"...Men han som hade bilen hann inte köra iväg. Fast LURAD det blev han! Utklädd till Uncle Sam e han också. Så kul!
Tänker på er som har bröllop idag! Hoppas ni får det lovely!
Red Scarlet skrev 2009-06-06 15:11:04 följande:
Hur går det för er??
Ska ändra bordsplaceringar o sitta med vigselhäfte samt festhäfte idag! När man har tid över så har man en massa att göra...alltid e det så
MissCurley; Vad störigt, minst sagt! Såna fel ska inte göras!
Men vad ska man göra?
Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande: