-
Hähä la upp några anonyma bilder under "starka bilder" i mitt galleri, men de är långt ifrån de finaste!MulleNuh skrev 2009-05-21 19:42:06 följande:jag vill ju SEEEEEE!!! Red Scarlet skrev 2009-05-21 19:10:15 följande:
-
Äsch ju fler desto bättre! Tänk bara på att vara tydlig med vem som ska göra vad, så att inget faller mellan stolarna. Då tror jag att dagen kommer att gå jättesmidigt och alla har något att fokusera på och ett eget ansvarsområde.MissDoe skrev 2009-05-21 20:49:40 följande:Pust! Har äääääntligen klart att vi har ett värdpar (toastmasterpar för er som inte är från norrland ). Ja, eller snarare 3 värdpar.. Dom som först tackat ja hade tänkt dra sig ur pga ändrade hemförhållanden (inte skiljsmässa) så jag fick panik och ringde mina barndomsvänner som var lika stressade som oss andra. Men till slut så löste sig ju allt och ALLA ställde upp tillsammas, så att dom kan hjälpas åt och dela på uppgifterna. Blir lite annorlunda kanske, men vem har sagt att man måste göra som alla andra??
-
Haha tack! Ja men man måste ju vakna till på något vis, inte sant?MulleNuh skrev 2009-05-22 09:29:00 följande:lite mjukporr så här på fredagsmorgonen!!Ser jättefina ut!!Red Scarlet skrev 2009-05-22 08:30:22 följande:
-
Du måste gå in i fliken för STARKA bilder.. det är hett vettu!nni skrev 2009-05-22 10:48:54 följande:Jag ser inga bilder. Hrm, vill också se ju !
-
Vad snälla ni är!!
-
Tacktacktack så mycket, blir så himla glad!
Men hörrni nu måste vi återgå till Junitråden.. jag har en fråga jag precis kom på, hur ska ni göra med er bukett? Ska ni kasta den? (eller en tärnbukett) Och NÄR ska ni kasta den? Jag försöker göra något slags körschema över kvällen och tänkte ha middag + tårta/fika först.. och sen att jag och min fästman dansar första dansen. SEN tänkte jag kasta buketten, för jag tänkte ha "All the single ladies" med Beyoncé som bakgrundsmusik till det och den är ju lite fartig så tänkte att efter det kunde festen börja.. vad tror ni? Jag vill ju inte kasta den för tidigt för vill kunna njuta av den en stund också! -
Ååh och jag vill ha min hippa NU! Jag har gissat mig till att den ska vara nästa helg, är så nervös! Det som är ännu värre är att jag vet att min fästman får sin svensexa samtidigt, men jag måste låtsas som ingenting och inte avslöja det...det är jättesvårt! Min fästman kan bara kolla på mig och så vet han vad jag tänker hahah.. jobbigt! Dessutom har några av hans polare sagt att de tänker försöka ta med honom på en extra svensexa veckan därpå, till LONDON! Vad är det för jäkla stil..hur ska jag lyckas hålla tyst om det?? Hahah..helt omöjligt.. jag går och biter mig i läppen hela tiden..
-
Ååh vad spännande.. du MÅSTE berätta efteråt hur det var!MulleNuh skrev 2009-05-22 14:39:38 följande:Micke hade ju sin förra helgen.. Superlyckat blev det..Ja jag vet inte, men som sagt så TROR jag att den är i morron. Den borde inte vara i Juni. Och nästa helg är jag upptagen så då kan jag inte.. Så då finns inte såmånga andra helger kvar!Red Scarlet skrev 2009-05-22 14:32:00 följande:
-
Hahah ok ok..det kommer att bli jättefint.. *backar långsamt undan*nni skrev 2009-05-22 15:09:11 följande:Red Scarlet;Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!
Själv är jag inte så förtjust i att spara på saker, vill varken spara bukett, brudklänning eller andra attiraljer kring bröllopet. Det enda som är viktigt att ha kvar är bröllopskorten och ringarna... och maken då såklart hihi! Resten var för mig bara vägar för att nå till målet.. -
Vad är det för slags ansiktsbehandling? Om den är djuprengörande är det väl bra ifall du kan vänta några veckor så att hyn inte är röd till bröllopsdagen, men det beror ju på behandling.älskarlivet skrev 2009-05-22 16:23:51 följande:Funderar på att beställa tid för ansiktsbehandling på Gildaskolan. De verkar dock rätt bokade och det finns därför tid antingen nu i veckan eller i juli känns det som. Är det för tidigt att göra ansiktsbehandlingen på måndag och sen inte gifta sig förrän 13/6?