Inlägg från: zeddy |Visa alla inlägg
  • zeddy

Juni 2009 nr 4

Red Scarlet, så fina bilder! Jag kan tänka mig hur de andra ser ut...

• zeddy

Vad händer? Har du blivit bortrövad?? Hm, du är ju fortfarande online..

MulleNuh skrev 2009-05-23 10:01:55 följande:
    Ja jag sitter här som ett litet barn nu! Ska det hända eller inte??!?!
  • zeddy

Då kanske de har lurat dig och det blir nästa helg eller nåt!! Det finns ju ett par stycken helger kvar till bröllopet...
    Usch, ser ut att bli regn här också Jag som vill sola!!

MulleNuh skrev 2009-05-23 10:33:45 följande:
    Nä jag sitter här och glor på regnet!! hahaha..
  • zeddy

Hm, ja du. De är bra på att luras! Man kan inte lita på någon så här innan bröllopet! Som tur är har jag redan blivit hippad.. Så nu kan jag koncentrera mig på att fixa klart!!

MulleNuh skrev 2009-05-23 10:37:23 följande:
    Nej nästa helg är det inte. Jag ska sminka en tjej till sitt bröllop..Syrran ringde och sa: trampar du som baltazar nu?!?! Jag ska komma över och fika lite sen!!
  • zeddy

Lycka till idag... Nu ska vi hjälpa till att bära all öl och vin som min föräldrar köpte hem från tyskland...

• zeddy

19 dagar kvar....

Hur känns det tjejer? Stressade? Lugna som filbunkar??
    Jag börjar bli smått stressad, men vi har bara småsakerna kvar..

Kan inte förstå att om 3 veckor är vi på väg till Söderköping för en mini resa.. Som Man och Fru !!!

• zeddy
    MulleNuh skrev 2009-05-25 11:40:02 följande:
    Ja men fatta!! 19 dagar!!! Och nu sitter jag på nya jobbet och kan ju inte hålla på med en massa bröllopsbestyr ju!
    Dålig tajming!! Men kul att ha börjat ett nytt jobb!! Grattis!
  • zeddy

Vi ska dricka i bilen på väg till festlokalen och sedan vid festlokalen. Måste ju ha lite mysigt i bilen!! Det tar ändå ca 25 min att ta oss till lokalen...

nni skrev 2009-05-25 19:27:31 följande:
    Ni som fotas efter vigseln, ska ni dricka champagne efter vigseln vid kyrkan, eller ni väntar tills ni anlänt till festlokalen? Vi väntar nog tills vi anlänt. Vi har 33 dagar kvar!!
  • zeddy

Ingen aning faktiskt om hur det går tillväga.. Vi fixade våra festprogram själva...

Flisa80 skrev 2009-05-25 21:20:49 följande:
    Är det någon av er som har skickat efter festprogrammen från nån hemsida på nätet? Alltså att man gör dem själv, men att man via nätet får dem utskrivna och häftade??? Eller måste man göra sånt via en butik?
  • zeddy

Jag ska ha uppsatt med slöja lixom under eller nedanför frisyren om ni förstår Och ett mycket smalt diadem. Blir jättefint tror jag!!
    Fint med rosor i håret!

nni skrev 2009-05-26 12:02:40 följande:
    Ja, jag tror vi väntar tills vi anländer till festlokalen vi med!Hur ska ni ha det, slöja eller inte slöja?Jag vill ha halvutsläppt hår. Lockar.Om jag ska ha slöja ska det va mer utsläppt o med pärlor under, tar av slöjan under vigseln. Men har hittat en snygg frisyr med rosor i håret. Och det räcker nog med både vit klänning, handskar o tiara. Gillar både blommor i håret tanken på ett sommarbröllop (förhoppningsvis utomhus vigsel) men slöja e också vackert.Hur ska ni göra??
Svar på tråden Juni 2009 nr 4