Inlägg från: xmarsan |Visa alla inlägg
  • xmarsan

Juni 2009 nr 4

Wow vad spännande. Vad kul att det gick bra i alla fall. Hoppas att du får se bilderna i slutet av veckan iaf!

Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande:

Åh vad roliga era hippor låter, vad kul! :DSjälv har jag ju fotat min secretbox-fotografering igår..var så nervöööös. Vi fotade i ett stort fritidsområde och det gick folk typ 20meter bort lite då och då och där skulle jag stå och posa avslappnat halvnaken.. jag brukar inte vara blyg men blev lite småstel där Men det gick bra ändå, fick lite fina kort. Ska förhoppningsvis få se och välja ut vilka jag vill ha i slutet av den här veckan, är jättespänd!
  • xmarsan

Ingen fara - blir lätt så. Särskilt när vi alla hänger i flera trådar och skriver om samma sak

Men ja, visst var det underbart mysigt med middag med bästa vännerna. Ser även fram mot hippan dock

nni skrev 2009-05-18 12:07:11 följande:
    xmarsan; såg nu att det var du som åt middag med vännerna och inte som blev hippad 2 ggr. E så många här. Sorry. Men mysigt iaf! Håller med om att det e guldvärt att ägna en ledig kväll till lite mer lyx med vännerna.
  • xmarsan

RedScarlet - vilk otroligt vackra bilder!!!
    Övriga - vad spännande att inte veta när det blir om det blir. Jag tror inte att jag får min förrän i början av juni - eftersom sambons systrar bor i London och ska hinna hem utan att behöva flänga fram och tillbaka. Men man vet ju aldrig!

• xmarsan

@ MulleNuh - det är rätt inställning, bara att släppa att de lyckats lura dig och vänta på när det är på riktigt. Men det kanske var en mycket trevlig lunch med systern iaf?

@ övriga - vi har också fixat för ullt i helgen. Rispåsarna är nästan klara. Tio stycken kvar att göra - riset tog slut
    Festprogrammen är nästan färdiga - bara två personbeskrivningar kvar! Festprogrammen är ju samtidigt bordsplaceringslappar - så i början av veckan kommer vi printa omslagen till att börja med.
    Vigselprogrammen är klara - ska bara stämma av med organisten om det är ok med våra låtval.
    Så det känns som vi är mycket närmare målet nu med 20 dagar kvar till bröllopet!

• xmarsan

@ Red Scarlet, älskarlivet och nni - vi kommer att ha min pappa som filmar. Så kvalitet är inte det viktigaste för oss. Även m pappa ska ha kameran på stativ för att säkra att det inte blir skakigt. Kanske kan vara ett tips
    Tycker att det viktigaste är att få med ljudet från vigseltalet, solosången och löftena och ja:na.

• xmarsan

Så sant så. Kan han inte ha med en gammal som backup då?

älskarlivet skrev 2009-05-24 21:35:45 följande:
    Fast det är ju viktigast att pappa kan kameran själv, annars spelar det ingen roll om han har stativ etc (stativ har min pappa alltid när han filmar så även denna gång)
  • xmarsan

Tråkigt att det är problem med detta - hoppas att det löser sig iaf!
    Han kanske kan göra en insats och lära sig kameran ordentligt!

älskarlivet skrev 2009-05-24 21:46:47 följande:
    Den andre de har är inte alls bra, så då kan vi lika bra vara utan känns det som..
  • xmarsan

Ja, 19 dagar kvar även här. Är relativt lugn men så kommer jag på något och blir superstressad i stunden. Känns väldigt underligt att det är så snart nu! Men det ska bli helt underbart!

zeddy skrev 2009-05-25 10:26:48 följande:
    19 dagar kvar.... Hur känns det tjejer? Stressade? Lugna som filbunkar??Jag börjar bli smått stressad, men vi har bara småsakerna kvar..Kan inte förstå att om 3 veckor är vi på väg till Söderköping för en mini resa.. Som Man och Fru !!!
  • xmarsan

Vi ska ha trerätters och har en vegetarian som iof äter fisk. Så hon ska få en variant på huvudrätten... men med fisk istället. Har mailat cateringen för att få exakt besked om vad det blir. Återkommer då

• xmarsan

Knske ett tillfället att få lite sista minuten inspiration alltså

MulleNuh skrev 2009-05-25 21:00:41 följande:
    jag ska på ett annat bröllop på lördag!! Ska bli kul!! Jag ska ju först sminka bruden.. Sen går jag på vigseln bara.. Ingen fest för mig då!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4