Juni 2009 nr 4
Wow vad spännande. Vad kul att det gick bra i alla fall. Hoppas att du får se bilderna i slutet av veckan iaf!
Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande:
Wow vad spännande. Vad kul att det gick bra i alla fall. Hoppas att du får se bilderna i slutet av veckan iaf!
Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande:
Ingen fara - blir lätt så. Särskilt när vi alla hänger i flera trådar och skriver om samma sak
Men ja, visst var det underbart mysigt med middag med bästa vännerna. Ser även fram mot hippan dock
RedScarlet - vilk otroligt vackra bilder!!!
Övriga - vad spännande att inte veta när det blir om det blir. Jag tror inte att jag får min förrän i början av juni - eftersom sambons systrar bor i London och ska hinna hem utan att behöva flänga fram och tillbaka. Men man vet ju aldrig!
@ MulleNuh - det är rätt inställning, bara att släppa att de lyckats lura dig och vänta på när det är på riktigt. Men det kanske var en mycket trevlig lunch med systern iaf?
@ övriga - vi har också fixat för ullt i helgen. Rispåsarna är nästan klara. Tio stycken kvar att göra - riset tog slut
Festprogrammen är nästan färdiga - bara två personbeskrivningar kvar! Festprogrammen är ju samtidigt bordsplaceringslappar - så i början av veckan kommer vi printa omslagen till att börja med.
Vigselprogrammen är klara - ska bara stämma av med organisten om det är ok med våra låtval.
Så det känns som vi är mycket närmare målet nu med 20 dagar kvar till bröllopet!
@ Red Scarlet, älskarlivet och nni - vi kommer att ha min pappa som filmar. Så kvalitet är inte det viktigaste för oss. Även m pappa ska ha kameran på stativ för att säkra att det inte blir skakigt. Kanske kan vara ett tips
Tycker att det viktigaste är att få med ljudet från vigseltalet, solosången och löftena och ja:na.
Så sant så. Kan han inte ha med en gammal som backup då?
Tråkigt att det är problem med detta - hoppas att det löser sig iaf!
Han kanske kan göra en insats och lära sig kameran ordentligt!
Ja, 19 dagar kvar även här. Är relativt lugn men så kommer jag på något och blir superstressad i stunden. Känns väldigt underligt att det är så snart nu! Men det ska bli helt underbart!
Vi ska ha trerätters och har en vegetarian som iof äter fisk. Så hon ska få en variant på huvudrätten... men med fisk istället. Har mailat cateringen för att få exakt besked om vad det blir. Återkommer då
Knske ett tillfället att få lite sista minuten inspiration alltså