-
Jättefint med rosorna! Jag gillade pärlorna (eller vad var det?) där bak ocksånni skrev 2009-05-26 15:51:17 följande:Förresten, frisyr med rosor jag e mest för finns i galleriet. Säg gärna vad ni tycker!
-
Jag ska till en salong och fixa lösnaglar med fransk manikyr. Jag har alltid velat ha det, så varför inte passa på nu!
älskarlivet skrev 2009-05-26 21:42:35 följande:Ska ni göra något speciellt med era naglar?Jag är lite sugen men ändå inte.. Skulle vara skoj att höra hur ni ska göra! -
Jag har inte heller gjort en provuppsättning. Jag litar på min frisör och vet att det kommer att bli toppenfint! Jag var och diskuterade igenom med henne, och hon förstår precis vad jag vill ha! Skönt att kunna släppa det där till henne tycker jag! Hon har även min slöja som hon ska stryka Snällt!!
-
I morgon ska vi hämta våra ringar!!! jätteroligt!!MulleNuh skrev 2009-05-27 11:31:13 följande:Ikväll ska jag lämna in våra förlovningsringar.. Buuhuuu va tomt det kommer kännas.. Ja ja det är ju bara 2 veckor utan..
-
Jag ringde precis till stället som vi hyr m2b kläder för att stämma av att allt är med osv eftersom det inte är vi som hämtar kläderna (det gör m2b föräldrar)...
De hade missat att skriva att han ska ha med näsduk och då säger hon ja men det kan han ju inte ha om han ska ha blomma! Det blir ju kaka på kaka! Jag blev lite sur och sa att ja men jag vet inte om han ska ha blomma också... Fan va sur jag blev! Ingen servicekänsla alls... Det kan inte ha varit hon som vi har pratat med tidigare, för hon var verkligen trevlig!
Nu får han förhoppningsvis näsduken, bestman ska ha det så det känns dumt om inte han ska ha det!
Vi får göra så att när hans föräldrar hämtar kläderna så får de ringa oss och säga vad som är med i paketet. Kläderna hämtas i Sthlm och vi bor 10 mil därifrån.. -
Ja, så är det nog. Klart man ska få ha både blomma och näsduk om man vill! Det kan ju inte de bestämma! Och dessutom så tjänar de ju mer på det... hm, konstigt att hon var så, kanske hade en dålig dagnni skrev 2009-05-27 11:55:53 följande:Dåligt att hon ska yttra sig sådär, det e ju upp till er. Det e bara för att försvara det tror jag. För de hade missat det. Min blivande o hans marskalk ska ha servetter och ros. Såklart det går att ha både och!Hoppas det ordnar sig. Om ni beställt näsduk ska han ha näsduk! Annars får ni leta någon annanstans.
-
Men gud! Det har jag inte ens tänkt på att man kanske ska prova trosorna en dag innan!!!! Shit, jag får ta på mig dom imorgon! Tack för tipset!!Flisa80 skrev 2009-05-27 22:07:46 följande:Själv är jag inne på mitt tredje par trosor inför bröllopet. Två par har jag redan testat och insett att jag inte vill gå i dem en hel dag. De måste ju sitta där se ska, men nu gör jag ett sista försök att hitta ett par lite finare men som ändå ska sitta på plats. Funkar det inte denna gång, så tar jag ett par jag har hemma som jag vet är sköna.
-
Det är ju det de vill att du ska tänka! Alltså att alla är upptagna! Du får säkert en hippa!AIE skrev 2009-05-29 15:30:53 följande:MulleNuh; Shit vad du är duktig! Riktigt bra jobbat!*imponerad*Ang möhippa, jag börjar tro att jag inte kommer få ngn.Verkar som alla är upptagna hela tiden och nästa helg ska sambon iväg på sin svensexa så då går ju den helgen bort. Sen är det bara helgen efter det kvar för sen åker vi upp till Mora...Usch vad ledsen jag skulle bli om jag inte fick ngn..
-
Idag har jag haft på mig mina bröllopstrosor hela dagen. Det har faktiskt gått väldigt bra! Jag känner knappt av att jag har dom på mig Så det blir nog de här trosorna! Sedan ska jag ha strumbebandshållare (heter det så?) och sånna stay ups till. Jag har sko med öppen tå, men jag har provat och tycker inte att det syns allt för mycket. Det är ingen jätteöppning där vid tårna.. Dessutom tror jag att jag får mer skoskav om jag inte har det!
-
hihi det blir många man ska svara på och kommentera när man inte varit inne här på hela dagen
Som gästbok har vi gjort så här:
Vi köpte en ganska stor svart bok typ med svarta sidor (boken används väl till foton och scrapbooking annars gissar jag). Inuti den har vi delat av sidorna med snirkliga bitar av tapeten vi använt till alla trycksaker och så har vi klistrat fast med glitterbokstäver
Gästbok
13 juni 2009
Tyckte att det blev jättefint!! Så är det sedan tänkt att gästerna ska skriva och så ska vi sätta i kort på varje par där de har skrivit. Tror det blir ett jättefint minne!