Inlägg från: zeddy |Visa alla inlägg
  • zeddy

Juni 2009 nr 4

Twixiee skrev 2009-06-03 10:40:44 följande:
    Dags att göra de klassiska men ack så bra listorna
    Listor är Kung!! Och jag är listdrottningen hihi
  • zeddy

Jag känner mig ganska lugn faktiskt. Pratade med toastmaster igår och gick igenom allt där. Ska ringa cateringfirman idag och stämma av. Så är jag ledig nästa vecka, så då blir det åka och handla saker vi inte kunnat handla först nu, hämta, lämna saker, ha repetition på fredag morgon, fixa naglar mm mm. Så har vi bestämt att vi ska ha en frukost hos oss på bröllopsdags morgonen tillsammans med tärnor och bestmen. Ska bli så mysigt!

I eftermiddag ska jag på lyxig ansiktsbehandling! Härliga tider det här!

• zeddy

Vi har liggande a4 till vigselprogram och stående a4 till festprogram. Blir nog bra tror jag! De är jättefins måste jag säga..

laris skrev 2009-06-04 12:16:02 följande:
    Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
  • zeddy

Jo, jag har också märkt att BT strular...

Vi gjorde både festprogram och vigselprogram i publisher. När du öppnar en ny så får man välja vad man ska göra. Välj då tom sida, liggande a4 så ska det nog ordna sig!

laris skrev 2009-06-04 17:41:57 följande:
    Har försökt och skriva inlägg 3 ggr och BT bara strular.GRRRR!Jo, vad använder man för mall om man ska ha en liggande A4? För det skulle vi kunna tänka oss att ha. Alternativet är att vi halverar en stående A4 på längden och kör ett vigselprogram på det.
  • zeddy

Inte jag! Vi har också nästa vecka, verkar vara många här som har det datumet

Men är det någon, så säger jag också grattis och lycka till imorgon!

xmarsan skrev 2009-06-05 13:29:22 följande:
    Är det någon här som har sin vigsel framför sig imorgon??? I så fall - stort grattis på förhand! Vill höra allt sedan! Själva väntar vi ju ytterligare en vecka innan det äntligen är dags...
  • zeddy
    MulleNuh skrev 2009-06-05 16:18:38 följande:
    Vi var o hämtade våra förlovningsringarnu.. Va FINA dom blev. Som nya. Blev ju TVUNGEN att testa denihopmed vigselringen och WOW säger jag bara!!!!
    Kul!! Jag provar mina ringar lite då och då.. Är så fint Om 8 dagar får vi ha dom på oss!!!
  • zeddy

Jag längtar nåt otroligt!!
    Snart går jag på semester. SÅ skönt!

• zeddy

Grattis Grattis Miss Moneypenny! Jättefina!

Idag har jag och min sambo haft fullt upp. Handlat dryck och snacks till baren, det var vi och alla pensionärer som var och handlade..

Hur går det för er som gifter er nu på lördag? Känns allt lugnt?
    Igår manglade vi dukarna (ikeas knoppa lakan) Jäklar vilken tid det tog, så trist att stå och mangla...

• zeddy

Jag har ingen aning om min blivande kommer att hålla tal till mig, det är ju trevligt om han gör något, men förväntar mig inget. Jag ska sjunga för honom. Jag tycker att du ska hålla talet om du lagt ner massa tid och kärlek i det! Han kommer bli otroligt glad, det är jag säker på! Inte fånigt alls, han visar väl kärleken på annat sätt?!

Till din andra fråga, jag tror att man kan boka med speciella flygbolag, vi åker med norwegian till spanien och sas hem. Det är någon av dom vi har bokat på men kommer inte ihåg vilken! Lycka till!

älskarlivet skrev 2009-06-09 16:05:03 följande:
    Min m2b har sagt att han inte kommer hålla tal till mig, för han har scenskräck. Jag har därför börjat tvivla på om jag vill hålla mitt tal då.. Jag har skrivit ett jättefint tal, mycket känslosamt, men blir det fånigt om jag håller det och han inte håller något?
  • zeddy

Nu är det inte långt kvar tjejer!! Imorgon ska vi till vigselplatsen och reka lite sem ska vi till lokalen och pynta och duka. Skit pomfritt!!! Snart är jag fru!!!! Är såklart nervös, men inte riktigt ordentligt ännu... Kommer nog imorgon.. Lycka till allihopa om vi nte hörs iunnan lör!!!

kram på er

• zeddy

Hej på er tjejer!!
    Nu är jag också gift!! Eller har varit gift i nästan 2 veckor...
    Det har varit så mycket efter bröllopet, så som resor och 50 års kalas och nu är jag tillbaka på jobbet

Vi hade en alldeles underbar dag!! Är SÅÅ nöjd! Bilder kommer...

Grattis till er som är gifta och lycka till till er som ska gifta sig inom snar framtid NJUT!!! Dagen går fortare än man tror!

• zeddy

Grattis nni!! Ha det så skönt i Italien!!

• zeddy

Nu har jag lagt upp lite bilder i galleriet!

• zeddy

Tack så mycket! Ni också!

Miss Moneypenny skrev 2009-06-29 15:58:35 följande:

Grattis, vad fina ni var!
  • zeddy

Va fina ni var och det ser ut som om ni hade det så mysigt!!

HavsVigsel skrev 2009-06-30 13:23:38 följande:
    Nu är man alltså en ärbar kvinna! Det var något av det roligaste jag har gjort. Kan man göra om det varje år på sin bröllopsdag? Det vill jag, igen och igen. Vi hade en kanon helg med våra närmsta familj och vänner. Finns inget som jag retar mig på faktiskt, annars kan jag vara himla petig, men denna gången hade jag tagit till mig allas råd och bara njöt. (Kanska inte när vi badade i Skegen på Söndagen iof, ISkallt)
  • zeddy

Vad fina ni var!

puppis skrev 2009-06-30 17:13:09 följande:
    Hej alla brudar! Nu har vi nya kort i galleriet. Se gärna också min bröllopsberättelse med titeln: Vårt fina bröllop 090606 i Moliden
  • zeddy

Tack så mycket! Det var verkligen en fin miljö! Fler bilder finns på rebeccamicke.weddingannouncer.com

puppis skrev 2009-07-01 09:08:31 följande:
    Zeddy: Visst var det fantastiskt kul att gifta sig? Jag önskar att jag kunde göra om det tusen gånger...Grattis till ert bröllop förresten! Ni var jättefina och vilken härlig miljö ni hade på korten!
  • zeddy

Om man har kvar sitt namn, får man då något papper från skattverket? Vi blev nämligen tvungna att göra så från början eftersom vi bestämde oss så sent vad vi vill heta.. (vi ska inte ta något av våra namn..) 3 veckor för oss här också.. Hmm ska det ta sån tid?

• zeddy

Å vad fina ni var!! Gillar verkligen blomman i ditt hår!

laris skrev 2009-07-01 11:51:35 följande:
    Nu har vi gift oss också!!!! Några bilder finns i mitt galleri. Vilken dag!!! Allt planerande var värt denna underbara dag och natt. Vi kom därifrån klockan 05:00 och sista gästen gick 07:30
  • zeddy

Tack

laris skrev 2009-07-02 12:28:33 följande:
    Tackar så mycket! Ja, det blev så fint med orkidéer, ni var jättevackra ni med!!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4