Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Juni 2009 nr 4

Har avbokat fotografen. Jag får posera själv utan proffs hjälp. ;) går nog bra!
    Samt så blir det mycket billigare att framkalla från egen kamera (har en bra) än 1000 spänn för fyra vanliga bilder som inte e förstoringar.
    Känns ok.
    Men ngn mer som tänkt göra såhär?!

• nni
    mrsholm skrev 2009-05-20 14:30:22 följande:
    Jepp..ja ska göra de för ja e för feg att fota hos fotograf;) Ja e hudterapeut så sminkningen blir inga problem och håret ska ju inte direkt va uppsatt utan lite busigt så de fixar ja oxå själv.
    Åh vad skönt att höra ngn som ska göra på samma sätt.
    Det blir nog jätte bra för oss !
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-20 13:53:24 följande:
    Jag gjorde själv!! Min syster fotade mig (hon är inte fotograf, men bilderna blev superbra!!)Jag hade lite olika underkläder och hon tog i olika vilklar. Jag sminkade mig själv och fixade håret själv också (är hyfsat bra på det). Det ska inte alls vara några problem att ordna med detta själv!! Jag vet inte hur det brukar vara hos fotograf, får man bilderna i en låda, eller är det bara att det heter secret box? För jag gjorde i ordning ett album och skickade efter. (du vet typ att man laddar hem ett program och sedan skickar man iväg så får man en bok på posten) Fotobok heter det ju förstås!! hihi
    Åh en till som gör det själv! Låter super. Man ser ju ingen direkt skillnad på bilder som en fotograf tagit eller om ngn som kan fota fotar en, om man inte har de bredvid o jämför kanske. Tror det kommer kännas ännu mera avslappnat osså. Jag kanske också ska sminka mig själv o fixa håret, e bra på det!
    Ska bara ordna en "amatörfotograf" nu !
    Fotobok låter som en bra idé. Ska osså fixa en sån eller framkalla foto att sätta i album... "just for him"
  • nni

Red Scarlet skrev 2009-05-22 08:30:22 följande:

Hähä la upp några anonyma bilder under "starka bilder" i mitt galleri, men de är långt ifrån de finaste!
    Jag ser inga i ditt galleri? :-0
  • nni

så! Envis!

MissDoe; Det blir nog jättebra.
    Vi har min mamma o hennes sambo som toastmasterpar. Mina 3 tärnor som värdinnor, även min mamma.
    De får hjälpas åt...

• nni
    zeddy skrev 2009-05-22 10:47:11 följande:
    Red Scarlet, så fina bilder! Jag kan tänka mig hur de andra ser ut...
    Jag ser inga bilder. Hrm, vill också se ju !
  • nni

Mycket snygga bilder! Smakfulla o sensuella.

Svar på tråden Juni 2009 nr 4